Fenixen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 lite tips.. flere torrentsider har den offisielle gta4 cden, MEN den mangler jo alt av kule sanger etter min mening!! skandale, håper noen legger ut en fil med all musikken på snart
4MB Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Når jeg trykker på vedlegget blir den bare spilt av i QuickTime i en ny fane..?
Fenixen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Når jeg trykker på vedlegget blir den bare spilt av i QuickTime i en ny fane..? høgreklikk -> lagre lenkemål som..
Landeplagen Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 lite tips.. flere torrentsider har den offisielle gta4 cden, MEN den mangler jo alt av kule sanger etter min mening!! skandale, håper noen legger ut en fil med all musikken på snart Det som fulgte med special collectors edition ligger ute, ikke det komplette soundtracket av radiomusikk og alt.
Riot™ Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Noen som klarer å gjenskape den remixen de har i GTA IV sin intro? Det er jo DEN som er best...
Landeplagen Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 Noen som klarer å gjenskape den remixen de har i GTA IV sin intro? Det er jo DEN som er best... Hvis loopen finnes i sangen, burde det ikke være noe problem.
Matsje Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Loading-screen sangen GTA_IV_loading_screen_song.mp3
f(x) Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Loading-screen sangen Hvilket program bør jeg åpne sangen i på PC-en? QuickTime funker fint når jeg trykker på sangen her på formuet, men ikke når jeg åpner sangen i QuickTime på PC-en. Andre programmer som er å foretrekke? Endret 28. mai 2008 av Martin_PS3
Matsje Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Loading-screen sangen Hvilket program bør jeg åpne sangen i på PC-en? QuickTime funker fint når jeg trykker på sangen her på formuet, men ikke når jeg åpner sangen i QuickTime på PC-en. Andre programmer som er å foretrekke? Bruker selv winamp for alt av musikk, ellers kan du jo bruke den innebygde windows media player
f(x) Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Loading-screen sangen Hvilket program bør jeg åpne sangen i på PC-en? QuickTime funker fint når jeg trykker på sangen her på formuet, men ikke når jeg åpner sangen i QuickTime på PC-en. Andre programmer som er å foretrekke? Bruker selv winamp for alt av musikk, ellers kan du jo bruke den innebygde windows media player Windows Media Player funker ikke helt fint på PC-en. Usikker på hvorfor, men den reagerer ikke, det vil si den åpnes ikke når jeg prøver å åpne den. Får heller prøve å legge den over på mobilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå