Gå til innhold

GTA IV 'Theme' song

Anbefalte innlegg

Skrevet

lite tips.. flere torrentsider har den offisielle gta4 cden, MEN den mangler jo alt av kule sanger etter min mening!! skandale, håper noen legger ut en fil med all musikken på snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lite tips.. flere torrentsider har den offisielle gta4 cden, MEN den mangler jo alt av kule sanger etter min mening!! skandale, håper noen legger ut en fil med all musikken på snart

Det som fulgte med special collectors edition ligger ute, ikke det komplette soundtracket av radiomusikk og alt.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)
Loading-screen sangen

Hvilket program bør jeg åpne sangen i på PC-en? QuickTime funker fint når jeg trykker på sangen her på formuet, men ikke når jeg åpner sangen i QuickTime på PC-en. Andre programmer som er å foretrekke?

Endret av Martin_PS3
Skrevet
Loading-screen sangen

Hvilket program bør jeg åpne sangen i på PC-en? QuickTime funker fint når jeg trykker på sangen her på formuet, men ikke når jeg åpner sangen i QuickTime på PC-en. Andre programmer som er å foretrekke?

Bruker selv winamp for alt av musikk, ellers kan du jo bruke den innebygde windows media player

Skrevet
Loading-screen sangen

Bruker selv winamp for alt av musikk, ellers kan du jo bruke den innebygde windows media player

Windows Media Player funker ikke helt fint på PC-en. Usikker på hvorfor, men den reagerer ikke, det vil si den åpnes ikke når jeg prøver å åpne den. :thumbdown:

Får heller prøve å legge den over på mobilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...