Gå til innhold

GTA IV fryser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

matsemann: Det er visst veldig få som opplever frysing på 360 etter hva jeg har lest så dette problemet er mest utbredt på PS3. Om dette er et like stort problem i Norge vet jeg ikke men virker ikke som om mange forumbrukere her har fått det problemet i alle fall på hverken X360 eller PS3. Tror Rockstar sa at grunnen til at GTA fryser konsollene er at spillet overbelaster harddisk cachen eller noe sånt

 

gaaserud: Det var forferdelig lang loadetid å det tror jeg ikke er normalt nei. Du kan jo prøve å renske HDD cachen din :)

 

"Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?

 

Performing this function will also clear any software updates."

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Har selv opplevd loadetid på 3-4 minutter ved et par anledninger, men vil ikke karakterisere dette som at Xboxen'en fryser, da jeg det ikke er behov for omstart av boxen.

 

Jeg har opplevd lignende i andre spill, og da har det hjulpet å slette litt fra harddisken. Det å slette cachen er nok også en god ide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...