Gå til innhold

GTA IV fryser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

matsemann: Det er visst veldig få som opplever frysing på 360 etter hva jeg har lest så dette problemet er mest utbredt på PS3. Om dette er et like stort problem i Norge vet jeg ikke men virker ikke som om mange forumbrukere her har fått det problemet i alle fall på hverken X360 eller PS3. Tror Rockstar sa at grunnen til at GTA fryser konsollene er at spillet overbelaster harddisk cachen eller noe sånt

gaaserud: Det var forferdelig lang loadetid å det tror jeg ikke er normalt nei. Du kan jo prøve å renske HDD cachen din :)

"Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?

Performing this function will also clear any software updates."

Endret av XtaZ
Skrevet

Har selv opplevd loadetid på 3-4 minutter ved et par anledninger, men vil ikke karakterisere dette som at Xboxen'en fryser, da jeg det ikke er behov for omstart av boxen.

Jeg har opplevd lignende i andre spill, og da har det hjulpet å slette litt fra harddisken. Det å slette cachen er nok også en god ide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...