Gå til innhold

Hvor er det anbefalt og få et R4DS card?


Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Hvor burde jeg kjøpe det?

 

Er så lei av og drasse med meg 6 DS spill.

 

Så jeg kan like godt bare legge det på den.

 

Hvis du skal være sikker på å få et orginalt adapter og ikke noe dårlig dritt bør du kjøpe på nettsidene til importøren av de orginale kortene. shop.r4ds.no. Kjøpte og fikk det dagen etter.

Lenke til kommentar
Støtter posten over meg, dealextreme er kjappe + billige.

 

Samme her, veldig fornøyd med dealextreme. Første gang jeg handlet der, betalte jeg ingen frakt, heller ikke i norge. Kom med bud på døra og ingen kostnad. I tillegg bestilte jeg 4 stykk, men fikk ikke noe toll heller!

 

Andre gang jeg kjøpte inn måtte jeg betale frakt i Norge, men uansett kom denne brikken M3 DS real på under 300 kr pr. brikke, og fortsatt ingen toll måtte betales.

 

PS! Kjøpte ikke brikker forde de gikk i stykker, men til kompiser, riktignok har jeg klart å ødelegge en brikke på 1.5 år.. men det var mer uflaks.. ingen av de andre brikkene som er kjøpt inn er gått i stykker.. Og i går bestilte jeg en ny runde herfra.. nå med div. andre ting.. Ny kontroller, nytt ratt osv. . blir spennende å se hva som skjer i tollen.. Så lenge man holder seg mellom 200 - 1000 kr trur jeg ikke de bryr seg så mye ;-)

 

Toll.no - netthandel

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg bestilte et slikt kort http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2863 og en http://www.modnet.no/product_info.php?products_id=2622 på onsdag og på torsdag så lå det i postkassen.

Utrolig rask levering!

Installeringen gikk knirkefritt og etter 1min så var alt i boks.

Jeg har aldri gjort dette før.

 

www.modnet.no

Absolutt og anbefale!

Endret av Kaytona
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...