Gå til innhold

Battlefield 2 cd-key


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har klart å miste min battlefield 2 manual hvor cd-keyen står. men jeg har spillet instalert. er det noen måte jeg kan finne den keyen fram igjen på? eller er det over og ut for meg?

jeg tror det var et program som kunne finne det men jeg antar at det er i registerer under BF2 eller noe slikt bruk regedit og se om du finner det.

Lenke til kommentar
jeg har klart å miste min battlefield 2 manual hvor cd-keyen står. men jeg har spillet instalert. er det noen måte jeg kan finne den keyen fram igjen på? eller er det over og ut for meg?

jeg tror det var et program som kunne finne det men jeg antar at det er i registerer under BF2 eller noe slikt bruk regedit og se om du finner det.

 

 

nei, regedit funket ikke.... det var ingen cd-key der, dessverre... men har du noe peiling hva det programmet het?

Lenke til kommentar

litt lenge siden jeg var borti det. kan hende at Dice forandret på det slik at cd keyn vart kryptert eller noe slikt men husker ikke om det var slikt broren min brukte et program helt istarten etter at BF2 kom ut. så vis du ikke finner det i regedit under Dice, Battlefield 2 BF2 eller noe slikt så anter jeg at du må skafe deg en ny cd-key har BF2 ligenes en plass men har ikke tid til å installere det og rote rundt i regedit dessverre :/

Lenke til kommentar

Det er mulig du kan få kjøpt en ny cd-key i en butikk. Tror det er en del billigere enn å kjøpe et nytt spill.

 

EDIT: Ellers så koster jo ikke BF2 all verdens nå da. Du får det vel for rundt en hundrelapp. Og hvis jeg får lov å gi deg et råd, ta godt vare på spilla dine så mister du ikke noe sånt. Og lån i hvertfall aldri bort spilla dine til noen andre. Da er det bye bye cd-key..

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Mista key jeg også..

Men kan jo bf2-kontoen min, men det hjalp lite.

Ganske teit synes nå jeg.

Jeg vet det er sløvt av meg å miste den, men når jeg

kan min egen konto så burde kanskje keyen være bundet til den?

Lenke til kommentar
Bytter key, det ligger vell i navnet.

 

 

ja, det skjønte jeg også, men hva er ponitet?

 

En key-changer er kjekt hvis du har lånt/brukt en ulovelig cd-key, og så har kjøpt spillet. Da slipper du å reinnstalere det.

 

En key-changer pleier også å vise hvilken key du bruker, så hvis du kjører den, så vi du mest sansynelig få se hvilken key som er i bruk.

Lenke til kommentar
Bytter key, det ligger vell i navnet.

 

 

ja, det skjønte jeg også, men hva er ponitet?

 

En key-changer er kjekt hvis du har lånt/brukt en ulovelig cd-key, og så har kjøpt spillet. Da slipper du å reinnstalere det.

 

En key-changer pleier også å vise hvilken key du bruker, så hvis du kjører den, så vi du mest sansynelig få se hvilken key som er i bruk.

Det har jeg på BF 1942. Er det også på BF2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...