Dragon_Sword Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg ønsker å spille inn noen godbiter av spillene jeg spiller og legge noe av det på internett, jeg har prøvd Fraps men jeg mister så mye Fps når jeg starter innspillingen av spillene og filene blir alt for store til å brukes til noe som helst ( 30 sec blir ca 800MB ). kvaliteten er jo viktig og ,det er så mye video klipp på nett som ser så pikslert ut at det ikke er gøydt å se på. jeg har en sterk pc, pentium 3Ghz og 8800gt . Noen som har erfaing med dette som kan komme med nyttige tips
vargaz Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hva med å bruke FRAPS for så å kjøre det igjennom et program som komprimerer dette med en god codec? Filmene man får direkte ut av fraps blir som du hadde oppfattet ENORME.
akristina92 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Bruk Windows Movie Maker til å komprimere det ned til en passende størrelse.
Nacky Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Konverter filene, som sagt. Til avi eller wmv. Elelr du kan prøve GameCam, brukte det ofte før i mmorpg, men bruker for det meste Fraps i FPS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå