Gå til innhold

AoC: Perfekte pvp classen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva trur dere vil bli den ultimate pvp classen av meele classen elle classene? ( Guardian, Assasine, Bear shaman, Dark tempelar,Conqueror, Barbarian)

Med tanke på 1vs1 og fleire vs fleire, å at det ikkje er overfult av dem i ein battleground, på damagen og hvor mye han tåler

Hva trur dere/ vet dere?

:hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bear Shaman er vel en slags healer så vidt jeg har skjønt det, men er mer hybrid enn f.eks Priest of Mitra.. Guardian ser jeg mer for meg som en PvE-tank

Endret av Smeagoldfish
Skrevet

Nå er det jo sånn at de prøver å balansere klassene, og hvis det skulle være en som er bedre enn en annen, så blir nok dette fort nerfet.

Skrevet
Nå er det jo sånn at de prøver å balansere klassene, og hvis det skulle være en som er bedre enn en annen, så blir nok dette fort nerfet.

Etter å ha spilt WoW tviler jeg.. Der har alltid noen klasser vært en god del bedre en andre, men regner jo med at de hvertfall prøver så godt de kan.. Selv synes jeg Barbarian ser stilig ut og skal først og fremst starte det

Skrevet

Etter å ha spilt WoW tviler jeg.. Der har alltid noen klasser vært en god del bedre en andre, men regner jo med at de hvertfall prøver så godt de kan.. Selv synes jeg Barbarian ser stilig ut og skal først og fremst starte det

Men så er det Funcom dette selskapet heter, ikke Blizzard..

Skrevet

Men jeg tenker at om Blizzard enda ikke har greid å balansere klassene så tror jeg ikke Funcom magisk nok man vifte med fingeren og fikse alt av ubalanse med en gang, sånt tar tid

Skrevet

Det vil selvfølgelig være ubalanse, det vil alltid være det. Det vil aldri være perfekt, det vil alltid være noen som er litt bedre enn andre. Men hvis det er skillede spillere som spiller så skal ikke dette spille så stor rolle siden man som regel klarer å lage en taktik mot OP klasser med litt skills.

Skrevet

De som virkelig brenner for MMO-er, og har drevet på med det i mange år har en tendens til å hate Blizzard og WoW. Så hvis du bare har spilt WoW bør du ikke være for kjapp med konklusjonene. Da dette er Funcom, et firma med veldig mye erfaring bak seg med Anarchy Online. Så jeg har stor tro på at Funcom vil være temmelig flinke med å balansere.

Og ikke fokuser for mye på at WoW har 6 millioner spillere. Titanic er den filmen som har tjent mest penger, men det er likevel en drittfilm.

Skrevet

Må se meg enig med Smea, wow prøver så godt de kan å balansere. Så blir for dumt å si, det er wow hva forventer du etc.. Hvertfall i starten vil man se en del ubalanser som innen det første halvåret ca vil ha blitt mer normalisert. det er hva jeg tror.

Skrevet

Jeg tror også at det blir ubalansert i starten, og antar at dersom de som bruker avstands-dps har en måte å også holde motstanderen på avstand, f.eks. med stuns og slows, så har disse en enorm fordel som det er vanskelig å balansere.

Skrevet

Blizzard har sjølv godt ut og sagt at PvP 1vs1 i WoW ikkje er balansert, og kjem aldri til å bli det :)

Uansett umulig å vete enda kva klasse som kjem til å dominere PvP, og velger klart å tru at Funcom blir flinke til å høyre på spelarane og gjer forandringer når det blir nødvendig.

Skrevet

Håper bare at Funcom gjer noe med det når dei ser hva klasser som er underpowera, så du slepper å rerolle class for å være ein god pvp spiller :)

Skrevet
Blizzard har sjølv godt ut og sagt at PvP 1vs1 i WoW ikkje er balansert, og kjem aldri til å bli det :)

Uansett umulig å vete enda kva klasse som kjem til å dominere PvP, og velger klart å tru at Funcom blir flinke til å høyre på spelarane og gjer forandringer når det blir nødvendig.

det de mener med det er at det alltid vil være noen klasser som er bedre mot andre, og slik vil det alltid være. Det er balansert på den måten at alle klassene har noen de er gode mot og andre de ikke er like egnet for å drepe.

Skrevet

Ville vel egentlig tro at HoX kunne være nok så god i solo siden den har harde og gode magics, deamon form, summon av våpen, 2 hands våpen.

men jeg kan vel ta feil også :p

Skrevet

Har hørt på Betaleaks forum fra folk som er level 80 at HoX som de er nå egner seg mer til PvE siden de er så utrolig trege at alle kan fort komme seg unna comboene, men de er vel ganske gode i deamon form hvis fiendene ikke flytter på seg hvs det er en stor klynge fight som man ser mye av i Mini-games.

Skrevet
Har hørt på Betaleaks forum fra folk som er level 80 at HoX som de er nå egner seg mer til PvE siden de er så utrolig trege at alle kan fort komme seg unna comboene, men de er vel ganske gode i deamon form hvis fiendene ikke flytter på seg hvs det er en stor klynge fight som man ser mye av i Mini-games.

Men hvis man spiller mot en gjeng der de har en - to tanks kan man bare leke seg da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...