Gå til innhold

Jeg lurer på leveringstid på platekompaniet, bestilt GTA IV

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bestilte GTA IV i går kl . 16.45 omtrent , og da stod det at det var på lager og alt ikke bestillingsvare , men jeg lurte på leveringstiden , siden det ikke stod en døyt om det på hjemmesiden dems. Så jeg tenkte jeg skulle søke etter leveringstiden på google. Der kom jeg fram til at Platekompaniet var en av de raskeste leverandørene i Norge , og det stod at det bare tok 1 dag. :) Da ble jeg kjempe glad og kom over skuffelsen at det var utsolgt over alt. Jeg tenkte jeg skulle gå inn på Platekompaniet side en gang til for å se på Ordren, når jeg gikk inn på spillsiden så stod det at spillet var midlertidig utsolgt , jeg tenkte det ikke gjorde no , for jeg hadde jo bestilt før dette. Men da ordrebekreftelsen kom fra dem , stod det at leveringstiden var antatt 6-11 dager !!!! :( Hva skal dette bety ? Det stod ikke noe om at varen ikke var på lager eller noe. Jeg trudde det kanskje var blitt sendt ut til alle som bestilte den dagen for advarsel. Men da jeg sjekket posten i dag var ikke spillet der.

Er det noen som har bestilt fra Platekompaniet som har opplevd lang leveringstid ? Eller har det vært bare etter 1 dag pakken kom fram ? http://www.dinside.no/php/art.php?id=212127 -

leveringstid

Endret av pjotrogsteik
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang leveringstid du har fra Platekompaniet kommer vel an på hvor du bor, men generelt sett så sender de gjerne varer de har på lager samme dag som du bestiller, eller seinest dagen etter. Selv bor jeg i Oslo og får vanligvis småvarer som ikke må hentes på posten dagen etter det er postet.

Leveringstiden på 6-11 dager antar jeg kommer av at produktet er tomt på lager og at de derfor må vente på ny forsyning før de sender det til deg. Jeg skal ikke svare for platekompaniet, men jeg antar at du nok må vente en stund hvis det står at spillet er utsolgt og du ikke har fått leveringsbekreftelse.

Skrevet

Fant det ut nå. De løy om at varen var på lager, noe den tydeligvis ikke var, selv om det ble vist det stikk motsatte. De sender den i morra så jeg får det på torsdag, dette var elendig. Gidder aldri bestille der ifra mer , dritt butikk. :thumbdown::realmad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...