ZyNTaX_1337 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Etter at jeg lastet ned open beta i helgen, var ikke patch serverene oppe. Når jeg prøvde i går kveld, fikk jeg patcha open beta'en Kommer også til login-screen i spillet, men authentication server er nede, noe som kanskje ikke er så rart siden open beta først starter i morgen. Tenkte det var greit å gi beskjed om dette, kan jo være greit for folk å laste ned patch før "hele" verden skal gjøre det... Endret 30. april 2008 av ZyNTaX_1337
Existence Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Om man laster ned age of conan på piratebay, får man spille betaen da? eller må man også ha en slags key?
John Keats Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 "Om jeg laster ned world of warcraft fra piratebay, kan jeg spille da eller må jeg ha key?"
Johari Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Om man laster ned age of conan på piratebay, får man spille betaen da? eller må man også ha en slags key? Seff må du ha en beta key, du må registrere den keyen hos funcom sine sider og opprette en konto hos dem.
Timeo Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Om man laster ned age of conan på piratebay, får man spille betaen da? Nei eller må man også ha en slags key? Ja
Niram Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Så, når tror dere vi kan spille? 00.01? Isåfall blir det en sen natt : )
Existence Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 "Om jeg laster ned world of warcraft fra piratebay, kan jeg spille da eller må jeg ha key?" Snakker om beta. En gratis versjon. Ikkje det fulle spillet som man betaler penger i måneden for å spille, så sarkasmen din kan du putte et annet sted
Timeo Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) "Om jeg laster ned world of warcraft fra piratebay, kan jeg spille da eller må jeg ha key?" Snakker om beta. En gratis versjon. Ikkje det fulle spillet som man betaler penger i måneden for å spille, så sarkasmen din kan du putte et annet sted Ikke bry deg om de. Du må ha en key fra fileplanet for å spille open beta. Og den key'en får du bare du sier deg villig til å betale for å abbonere på fileplanet. (og til og med da er det ikke sikkert at du får tak i en). Er dermed ingen vits å bare laste ned aoc clienten. Closed beta er vel ennå en mulighet hvis du heter Fetter Anton. Endret 30. april 2008 av Bellicus
Johari Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Så, når tror dere vi kan spille? 00.01? Isåfall blir det en sen natt : ) Tvilsomt
John Keats Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Husker de solgte wow-beta i buttikene for 99,- i sin tid og;)
Existence Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Har søkt om å bli beta tester nå på ageofconan sin hjemmeside. Må eg så betale fileplanet får å få lastet ned betaen`?
John Keats Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Nei du MÅ ikke, men er ikke garantert å bli plukket ut til beta om du bare søker på hjemmesiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå