Gå til innhold

AoC: Fikk lastet ned patch !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter at jeg lastet ned open beta i helgen, var ikke patch serverene oppe.

Når jeg prøvde i går kveld, fikk jeg patcha open beta'en :dribble:

Kommer også til login-screen i spillet, men authentication server er nede, noe som kanskje ikke er så rart siden open beta først starter i morgen.

Tenkte det var greit å gi beskjed om dette, kan jo være greit for folk å laste ned patch før "hele" verden skal gjøre det...

Endret av ZyNTaX_1337
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om man laster ned age of conan på piratebay, får man spille betaen da? eller må man også ha en slags key?

Seff må du ha en beta key, du må registrere den keyen hos funcom sine sider og opprette en konto hos dem.

Skrevet
"Om jeg laster ned world of warcraft fra piratebay, kan jeg spille da eller må jeg ha key?"

Snakker om beta. En gratis versjon. Ikkje det fulle spillet som man betaler penger i måneden for å spille, så sarkasmen din kan du putte et annet sted

Skrevet (endret)
"Om jeg laster ned world of warcraft fra piratebay, kan jeg spille da eller må jeg ha key?"

Snakker om beta. En gratis versjon. Ikkje det fulle spillet som man betaler penger i måneden for å spille, så sarkasmen din kan du putte et annet sted

Ikke bry deg om de. Du må ha en key fra fileplanet for å spille open beta. Og den key'en får du bare du sier deg villig til å betale for å abbonere på fileplanet. (og til og med da er det ikke sikkert at du får tak i en). Er dermed ingen vits å bare laste ned aoc clienten.

Closed beta er vel ennå en mulighet hvis du heter Fetter Anton.

Endret av Bellicus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...