Gå til innhold

Unge som bruker Windows mobiler


Anbefalte innlegg

Hey!

 

Jeg kjøpte en Windows mobil for litt siden for jeg syns det virket utrolig kult å ha en så avangsert mobil. Men når jeg først har fått den er den ikke så morsom som jeg hadde håpet. Selv er jeg Windows person til 100 og vil aldri gå over til Mac(iphone). Jeg vet Windows mobiler egentlig er for bedrifter osv, men hva tror dere? Kan Windows mobiler, PDA eller Smartphones bli en ungdoms hit? Hva trengs til?

 

MadS ;) 16 år..

Endret av TheMadS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg følte at da jeg skulle begynne å gjøre mobilen litt mer personlig som å installere programmer og nye themes jeg fant bare ting som var tilrettelagt bedrifter og sånt. Ikke noe "kult". Kanskje jeg som ikke er flink til å finne de "kule" tingene, men...

Lenke til kommentar

Mhm. Den primære målgruppen for WM er nok "dresser som prøver å ikke sovne for mye under kjedelige møter" - men det kan jo hende at det finnes diverse ting for kidsa og. Men det er klart - ekstra skall, temaer, trådet sms, scummvm, kuben, bildekontakter, msn, poker- spill, og så videre er typisk tenkt for folk i sjefsstolene.

Lenke til kommentar
Windowsmobil er jo noe herk da. Treigt og kjedlig. Har hatt både HTC TyTn og S710. Går over til linux når FIC Neo1973 kommer ut

 

Smaken er som baken. Delt ;)

 

Men, mens jeg er her kan jeg ramse opp ett par hendige linker.

 

Gratis programmer og spill : FreewarePPC

 

Emulator for å f.eks spille Monkey Island, Broken Sword osv. - SCUMMVM

 

Zedge kjenner du vel til.

 

WM6Themes - Trenger vel ingen nærmere forklaring.

 

MySkins - Skins for hardware'n (selve tlf.) Norsk.

 

Er du ute for å gjøre telefonen veldig personlig, så anbefaler jeg XDA-Developers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...