Gå til innhold

Recovery av innboks.dbx - Hvordan?


huldal

Anbefalte innlegg

Plutselig.... ut av det blå.... all mail borte vekk (over 200mb) i outlook express. Det som er rart er at innboks.dbx er over 200mb, men Innboksen i Outlook express viser ingen mail....alsto den er tom.... har prøvd og slette innboksen (etter at jeg har tatt backup av den), og outlook lager en ny når jeg restarter programmet.... Har da prøvd og erstatte denne med den gamle backupen.... men ingenting....

 

Så hvis noen vet hva jeg skal gjøre så hadde det vært flott.

 

Er det noen som vet om et "gratis" prg.som gjær at jeg kan åpne dbx filen og lagre mail for mail.... trenger kanskje en 50 mail av de 2000 som var der. har prøvd noen demoer av dyre program; men de fleste har enorme begrensninger....

 

Hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem som deg tror jeg for noen uker siden. Feil med Innboks.dbx-filen som gjorde at en haug med mailer forsvant fra innboksen, men fremdeles lå i filen. Letet noen timer, men fant bare programmer som måtte betales for før jeg fant DBXtract 4.5 som var gratis(nyere versjon må det betales for).

 

http://www.technibble.com/repair-tool-of-t...ek-dbxtract-45/

 

Hentet ut alle mailene fra dbx-filen så det bare var å dra de inn i Outlook Express igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...