Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Finnes det noen steder i norge hvor man kan ta sertifisering innenfor XenServer/VMWare ESX? Har lett litt rundt, men det nærmeste jeg finner er i UK - noe som fordyrer prosessen ganske drastisk.

 

Er primært på jakt etter sertifisering for Citrix XenServer Enterprise Edition 4.1: Administration, men VMWare ESX-sertifisering er ikke utenkelig det heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel trygt å anta at opplæringssentere som tilbyr sertifiseringer på Citrix produkter også vil kunne tilby sertifiseringer på XenServer i løpet av kort tid.

 

Alternativt er Learning Tree svært anerkjent (alternative sertifiseringer) og har sine nærmeste kontor i Stockholm og London. På produkter hvor kursdeltakelse er påkrevd går ekstrakostnadene fort opp i opp med de lavere prisene på selve kurs og sertifiseringsløpet.

Lenke til kommentar
Finnes det noen steder i norge hvor man kan ta sertifisering innenfor XenServer/VMWare ESX? Har lett litt rundt, men det nærmeste jeg finner er i UK - noe som fordyrer prosessen ganske drastisk.

 

Er primært på jakt etter sertifisering for Citrix XenServer Enterprise Edition 4.1: Administration, men VMWare ESX-sertifisering er ikke utenkelig det heller.

 

Vi har nå Citrix XenServer Enterprise Edition 4.0: Administration Er du sikker på at sertifiseringen heter 4.1 og ikke 4.0? Om du er interessert så ta kontakt her, mail eller tlf. Da kan jeg i så fall ringe Prometric (som som er ansvarlige for testene) og få dem til å oppdatere slik at vi får 4.1. Så lenge denne eksiterer så skal ikke dette være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...