Gå til innhold

[Løst] Noen erfaring med PTC?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ptc står for Pay to click, du blir betalt for å se på advertisments (reklamer).

Jeg fant en nå nylig og det ser ut til at jeg tjener penger, penger som etter hvert kan sendes over til paypal eller noe sånt og brukes til paypal ting. Den siden jeg prøver har visst over 5 millioner medlemer, og jeg begynner å tro at det er ordentlig, har vanskelig får å tro at 5 mil mennesker gikk på den samme scammen. Det er sånn, du får et visst antall advertisments som du kan trykke på hver dag og du tjener penger på hver av disse du leser. Også har du det referral systemet, hvis noen regstrerer seg med ditt navn som referrer får du en andel av det de tjener. du tjener ingenting på det dine referrals sine referrals tjener så ingen second lvl referring som vanligvis betyr pyramide svindel.

Noen som har noe erfaring med disse sidene?

Endret av Bullseye1337
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ptc står for Pay to click, du blir betalt for å se på advertisments (reklamer).

Jeg fant en nå nylig og det ser ut til at jeg tjener penger, penger som etter hvert kan sendes over til paypal eller noe sånt og brukes til paypal ting. Den siden jeg prøver har visst over 5 millioner medlemer, og jeg begynner å tro at det er ordentlig, har vanskelig får å tro at 5 mil mennesker gikk på den samme scammen. Det er sånn, du får et visst antall advertisments som du kan trykke på hver dag og du tjener penger på hver av disse du leser. Også har du det referral systemet, hvis noen regstrerer seg med ditt navn som referrer får du en andel av det de tjener. du tjener ingenting på det dine referrals sine referrals tjener så ingen second lvl referring som vanligvis betyr pyramide svindel.

Noen som har noe erfaring med disse sidene?

Hvordan PTC og PTS virker?

PTC sidene funker sånn at du som bruker på en PTC side får betalt får å besøke andres nett sider å lage bruker på sider andre har lagt ut.

Å andre brukere får betalt får å besøke å lage bruker på nett sider du har lagt ut. Det koster litt får å legge ut en nett side folk kan besøke eller lage bruker på. Det vil si at du betaler andre via en nett side får å besøke din side.

Å du kan verve inn folk sånn at du kan tjene noen poresent av d ka dem tjener på dette. Å dem du har verva kan verve inn folk som dem kan tjene noen poresent av. Å det er ubegrenset kor mange du verver på.

Jo flere du melder på jo mer vil du tjene så lenge dem er aktive brukere.

Dem vil ikke miste noe til dæ når dem tjener men du vil få en bonus av PTC sidene får å melde på flere brukere.

Det finnes flere hundre PTC å paid mail sider.

Å det finnes flere hundre useriøse paid mail sider som tilbyr 1dollar til 100 dollar par mail å side du besøker, å dette er bare tull. Å det er som oftest mye virus på di sidene.

Men det finnes sider du får 0,0001 dollar til 0,01 dollar per click, det er di sidene som er mer seriøse. Jo mer dem tilbyr jo mer useriøs dem er.

Det er 13 års alders grense på disse sidene å dem er på engelsk.

du kan ta en titt på bloggen min får å finne mer ut om dem:

http://ptc-blogg.blogspot.com/

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har over lang tid tatt del i en mengde PTC (paying to click) sider. For øyeblikket er jeg aktiv bruker av 17 forskjellige sådane. Jeg har både gode og dårlige erfaringer med disse, men har endelig funnet en side jeg kan anbefale videre fordi den virker og er oversiktelig seriøs og praktisk. Et velkjent problem med disse sidene er at det kan ta over et halvt år før du får betalt. På http://www.neobux.com/?r=csnetthandel , får man derimot betalt øyeblikkelig. Man kan ta ut pengene til sin private Paypal eller Alertpay konto, og derfra gjøre som man selv behager med pengene. Så om du ønsker deg en gjennkommende og selvbestemt inntekt, så logg deg inn på http://www.neobux.com/?r=csnetthandel Jeg anbefaler at du leser gjennom "Terms of Service" på siden, som gjør det enklere for deg å tjene penger, samt at du følger med på forumet. Her får man all info man overhodet kan trenge. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...