Gå til innhold

Hvordan fjerne spill fra steam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her for litt siden lastet jeg ned en portal demo, men det er litt dumt å ha masse demoer på steam lista, så da tenkte jeg at jeg kunne fjærne noen. men jeg hvet ikke hvordan. Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyreklikk på spillet du vil fjerne. Deretter trykker du på "Slett lokal innhold", eller "Delete local content". Om "Ikke installert"-listen blir for lang for din smak, kan du trykke på minus-tegnet til venstre for "Ikke installert", så blir ikke listen så synlig lang. :)

Skrevet

de skal også dukke opp i windows egen avinstallering-liste. fjerner du dem derfra må du ha steam kjørende i bakgrunnen. neste gang du starter opp steam skal de være fjernet. videre kan du også slette mappene som ofte blir liggende igjen i x:\\Steam\steamapps\common og x:\\Steam\steamapps\user mappene.

Skrevet

ja begge metodene som er nevnt fjerner spillene fra games-lista. hvis du derimot sletter dem innad steam kan noen spill bli liggende igjen i windows avinstallering-liste.

Skrevet (endret)

Alle spillene man har kjøpt er knyttet opp til brukerkontoen din. Så lenge du har tilgang til brukerkontoen har du også tilgang til spillene. :)

Jeg vil også tro at Valve har ofret litt tid på å gjøre umulig å ved uhell slette spill permanent fra kontoen sin. Ellers hadde de nok fått en del post fra mildt sagt frustrerte kunder som i verste fall måtte se seg nødt til å kjøpe spillet på nytt fordi de ved uhell fjernet det permanent. Så at spillene skal forsvinne for alltid skal du ikke bekymre deg for.

Endret av Skagen
Skrevet

Om man avinstallerer et spill ved et uhell kan man gå inn på "store" og kjøpe spillet, altså trykke purchase, om man da har spillet på accounten skal det begynne og laste ned. (funket hos meg ivertfall)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...