Gå til innhold

Banned, for hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brodern sin konto ble stengt og satt under etterforskning etter at han betalte med en kamerat sitt amerikanske VISA-kort, i hvert fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gullselgere sender jo enorme mengder gull via mail, så når Blizz sine alarmer går av kan de finne på og banne deg for det. Om de deretter velger å tro på at det er en misforståelse får tiden vise. Hvis du har kontakta dem, da.

Skrevet

Jeg elsker at folk klarer påstå at "dette er botting, powerlevling, whatever" når personen sier at han _ikke_ har gjort det. Folk som faktisk påstår dette sier at trådstarter lyver så det griner av, good job! Fatter ikke at folk ikke klarer holde seg for god til å komme med sånne usaklige innlegg, forumtrolling med andre ord. Hurra!

Om noen kommer med et eksempel hvor de sier de er blitt bannet for noe, hvem i alle dager er dere andre til å si at de lyver? Herre min hatt for noen folk :S

Jess, dette er off topic så det holder, forsåvidt, men likevel en absolutt sannhet :/

Skrevet
Ja, det er sikkert like greit at du holder deg unna oss lystløgnere og psykopater en gang for alle, bertram.

Det var nok å ta litt i, dog jeg skjønner ikke helt hva det er du tenker på i og med at innlegget mitt ikke har noe med noe du har sagt å gjøre.

Skrevet
Ja, det er sikkert like greit at du holder deg unna oss lystløgnere og psykopater en gang for alle, bertram.

Det var nok å ta litt i, dog jeg skjønner ikke helt hva det er du tenker på i og med at innlegget mitt ikke har noe med noe du har sagt å gjøre.

Slutt nå :p Det er ikke noe nytt at man kan bli bannet ved feiltakelse, og jeg vil gjerne vite hvordan denne saken løser seg.

Skrevet

Slutt nå :p Det er ikke noe nytt at man kan bli bannet ved feiltakelse, og jeg vil gjerne vite hvordan denne saken løser seg.

Er 100% enig. Utifra trådstarter er det jo en feiltakelse, derfor det er betenkelig når det skytes inn tvilsomme påstander i histen og pisten. Jaja, kanskje det er bare meg. Akk :(

Skrevet

Er 100% enig. Utifra trådstarter er det jo en feiltakelse, derfor det er betenkelig når det skytes inn tvilsomme påstander i histen og pisten. Jaja, kanskje det er bare meg. Akk :(

Helt enig Bertram....er alltid noen besserwissere som har meninger og anklager om alt på detta forumet. Får håpe det ordner seg for trådstarter. Har fortsatt troen på at alle er uskyldige til det motsatte er bevist.

M69

Skrevet

Så er det også sånn at man ikke banner uten bevis så ett eller annet sted har det gått galt. Av erfaring tar det 14 dager ca.

Skrevet

Blizzard banner alle kontoer som er assosiert med en konto tatt for botting/ulovlig virksomhet. Samme navn og adresse etc. Dette er vanlig praksis i US.

Grinder du mange kontoer per PC blir du banna. Har du flere pcer som du blir tatt for dette på kan Blizzard banne hele subnet. Jeg har sett dette ved 2 anledninger. Igjen i USA.

Jeg vil tro at du har kjøpt eller solgt gull.

Du kan ha blitt fanget opp av et "bot/gullselger/hacker" som du har triggret.

Lykke til, du får nok kontoen tilbake.

Skrevet
Hvordan går dette egentlig.. får du tilbake kontoen din?

Vet ikke enda, har sendt inn mail i alle mulige former og venter på svar. Skal prøve å oppdatere når jeg vet mer

Skrevet

Ettersom admir23 selv innrømmer å ha tullet om denne kompisen som fikk trukket 20 000 kroner fra kontoen sin, slettet jeg like så godt ti innlegg som gikk offtopic. Vanlig folkeskikk gjelder også på internett, og spesielt her på forumet. Offtopic innlegg bryter også med retningslinjene.

Snorre :)

Skrevet
Det er en standard kontrakt alle spilltilbydere bruker. Dvs du ikke kan stole på noen, ever. EULA er standardisert.

alikavell.. de kan gjøre mye mer en det folk tror

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...