Gå til innhold

3dmark Vantage ute


Anbefalte innlegg

Har da aldri betalt for Futuremark før, ikke gidder jeg heller! Om spill funker bra, ser jeg jo når jeg spiller. Fps kan jeg måle med Fraps, hvorfor betale dyrt for å kunne teste ett program. Har de ikke en gratis versjon er det bye bye!!!

 

Jeg tør vedde masse penger på at Frap'sen din ikke akkurat er kjøpt og betalt, så er mye dobbeltmoral ute og går her :) Men du gjør som du vil, tviler på at folk er interessert i at du velger å ikke kjøpe programmet ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har da aldri betalt for Futuremark før, ikke gidder jeg heller! Om spill funker bra, ser jeg jo når jeg spiller. Fps kan jeg måle med Fraps, hvorfor betale dyrt for å kunne teste ett program. Har de ikke en gratis versjon er det bye bye!!!

 

Du jobber vel gratis du også ? det sitter jo folk og utvikler dette, de vil vel helst ha betalt.

litt over en 100 lapp er ikke så galt for ett program hvis man er intressert i å teste PC-en

Lenke til kommentar
Har da aldri betalt for Futuremark før, ikke gidder jeg heller! Om spill funker bra, ser jeg jo når jeg spiller. Fps kan jeg måle med Fraps, hvorfor betale dyrt for å kunne teste ett program. Har de ikke en gratis versjon er det bye bye!!!

 

Jeg tør vedde masse penger på at Frap'sen din ikke akkurat er kjøpt og betalt, så er mye dobbeltmoral ute og går her :) Men du gjør som du vil, tviler på at folk er interessert i at du velger å ikke kjøpe programmet ;)

Fraps er gratis å laste ned å bruke...

Lenke til kommentar

Rimeligste utgaven koster LATTERLIGE 34kr!

 

Man bruker gjerne 1500-3000kr på cpu, 1000-1200kr på hk, 1500kr for strømforsyning, 700kr for harddisk++++

 

Så vil man ikke betale 34kr for å sammenligne systemet sitt med andre PC-er?

 

Ps. man må ikke ha pentium d @ 3.2ghz, jeg kjørte bench på min e2180 @ 3250mhz og sikret diskusjon.no en 3 plass (i en hel dag, hehe).

Lenke til kommentar
Ps. man må ikke ha pentium d @ 3.2ghz, jeg kjørte bench på min e2180 @ 3250mhz og sikret diskusjon.no en 3 plass (i en hel dag, hehe).

Man kan ikke sammenligne gammeldags Pentium Mhz med Core 2 hastgheter. En core 2 er vel mer eller mindere dobbelt så rask som en Pentium D pr hz. Dvs at en 1.6Ghz Core 2 er rett over minstekravet.

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...