Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Enkelte spill får trådløs til og miste connection


Anbefalte innlegg

Hei, har problemer med og få spillt bla CSS på den stasjonere pcen, har et pci trådløst kort av typen cnet cwp-854, har grei dekning, mange spill virker bra online ( wc3, cs 1.6, bf2142) men det virker som når jeg kjører enkelte spill så mister jeg rett og slett forbindelsen.

 

Alt tabber jeg til windows når det skjer vil jeg reconnecte, og går jeg tilbake til spillet vil det ofte dette ut igjen etter kort tid, CSS er på grnn av dette nesten umulig og få spillt, enkelte single player spill får også den trådløse til og dette ut, noen ganger bare gå veldig sakte hvis jeg feks laster ned mens jeg spiller for eksempel heroes 5 vil dl gå ned til 10 kb/s, alt tabber jeg raser den opp til det den egenltig ville godt i. Hvor krevende spill er virker ikke som det har noe og si på om jeg mister con ettersom et par eldre lite krevende single player spill gjør akkurat det samme med connectionen

 

Virker rett og slett som om noen spill gjør noe med pcen som gjør at jeg mister connection :S

Har heller ikke på noen brannmurer eller noe kryptering eller noe wireless sikkerhet.

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...