Gå til innhold

Crackdown: Hvordan starte nytt spill?


Bone

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenkte jeg skulle prøve Crackdown litt igjen..

 

Men, når jeg starter spillet, så står det først "Press START to play", og det gjør jeg jo.. så loader den automatisk gaming profile, og så velger den automatisk storage-plass..

 

Når jeg kommer så inn i hovedmenyen og vil starte å spille, så får jeg ikke valgt å begynne "på nytt", må velge den jeg allerede spiller med (som jeg har "rundet" spillet med)..

 

 

Hvordan kan jeg starte på nytt? Og, kan jeg beholde den gamle savegamen (hvis jeg finner ut av jeg vil være en achievement-hore en gang?!)

 

 

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker, men har du lastet ned DLC'en som kom for en stund siden? Noe av DLC'en er gratis og gjør at du i hvertfall kan resette alle gjengene og missions i spillet.

 

Noe må du betale for, som f eks nye spillmoduser, våpen og biler.

 

Crackdown var konge i sin tid det, men hadde jeg vært deg så tror jeg kanskje jeg hadde satset på GTA IV nå :)

Lenke til kommentar

Eller hvis du bare vil starte spillet på nytt i den sense at du vil ha gjengene tilbake, så laster du bare ned addonen "Keys to the City" fra Marketplace (helt gratis). Da vil du kunne velge en option hvis du trykker en gang til høyre når du velger start game tingen, og "Respawn Gangs" vil komme fram da.

 

Derimot hvis du vil starte 100% på nytt for å skille driving/shooting etc. opp på nytt så må du nok lage en ny profil eller slette den gamle savegamen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...