Gå til innhold

Nikon Coolpix P80 vs Olympus SP-560UZ


Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har greie på hvilke av disse kameraene som vil egne seg best for en ung fotograf som liker å ta bilder på turer, altså tåler litt og ikke for stort. GOD bildekvalitet og ganske bra batterikapasitet, i tillegg til at det er et STORT pluss med god sekvensfotografering, minst 2 b/s

Har altså nå kommet fram til at det står mellom disse to kameraene, og vil gjerne høre folks meninger og erfaringer rundt disse kameraene!!

 

Cookie

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

Noen som har greie på hvilke av disse kameraene som vil egne seg best for en ung fotograf som liker å ta bilder på turer, altså tåler litt og ikke for stort. GOD bildekvalitet og ganske bra batterikapasitet, i tillegg til at det er et STORT pluss med god sekvensfotografering, minst 2 b/s

Har altså nå kommet fram til at det står mellom disse to kameraene, og vil gjerne høre folks meninger og erfaringer rundt disse kameraene!!

 

Cookie

 

Jeg fikk meg Olympus SP-570UZ i dag og kan ikke si annet enn at jeg er forbløffet over dette kameraet! Vært ute og knipset bilder i 7 timer nå, og har bare lyst til å gå ut og ta mer. Virkelig ett morsomt kamera for en glad amatør!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...