cookie007 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hei! Noen som har greie på hvilke av disse kameraene som vil egne seg best for en ung fotograf som liker å ta bilder på turer, altså tåler litt og ikke for stort. GOD bildekvalitet og ganske bra batterikapasitet, i tillegg til at det er et STORT pluss med god sekvensfotografering, minst 2 b/s Har altså nå kommet fram til at det står mellom disse to kameraene, og vil gjerne høre folks meninger og erfaringer rundt disse kameraene!! Cookie
dredg Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Hei!Noen som har greie på hvilke av disse kameraene som vil egne seg best for en ung fotograf som liker å ta bilder på turer, altså tåler litt og ikke for stort. GOD bildekvalitet og ganske bra batterikapasitet, i tillegg til at det er et STORT pluss med god sekvensfotografering, minst 2 b/s Har altså nå kommet fram til at det står mellom disse to kameraene, og vil gjerne høre folks meninger og erfaringer rundt disse kameraene!! Cookie Jeg fikk meg Olympus SP-570UZ i dag og kan ikke si annet enn at jeg er forbløffet over dette kameraet! Vært ute og knipset bilder i 7 timer nå, og har bare lyst til å gå ut og ta mer. Virkelig ett morsomt kamera for en glad amatør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå