hallo123 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Når jeg har gått inn på en server eller opprettet en på Source og har valgt team så skrur spillet seg av og denne meldingen kommer: "Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present()". Det kommer også opp at det er noe feil med hl2.exe og det må lukkes. (noen ganger kommer det opp andre meldinger også, eller PC henger seg opp og jeg kan ikke gjøre noen ting). Jeg har nyeste versjon av DirecX og ganske ny versjon av nvidia, hvis det har noe å si. Vet noen hva jeg skal gjøre? Jeg har prøvd å søke etter det, men har ikke funnet noe som hjelper. Endret 27. april 2008 av hallo123
hallo123 Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Nå har jeg klart å fikse det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal slette dette innlegget.
Skagen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Normalt ønsker vi ikke stenge eller slette tråder som er løst. Dette fordi løste tråder er en stor og nyttig ressurs for andre forumbrukere som bruker søkefunksjonen på forumet til å finne tråder om samme eller lignende problemer. Istedet oppfordrer jeg til at trådstarter legger ut løsningen i tråden til glede og nytte for andre forumbrukere.
hallo123 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 Det jeg gjorde for å fikse det var: Jeg kopierte alle .dll-filene fra mappen CS lå i og limte de inn i CS Source-mappen bin.
are67 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Har samme problemet å får ikke fikset det! Hvor ligger disse .dll filene du snakker i? :s
are67 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Har du Conter Strike (1.6)? Nei. men fant en guide på dette forumet: http://halovasjera.net/Guider/FeilsQking/g.../CSS_Krasj.html dette funket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå