RooNoG Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 er Age of Conan Collectors Edition utsolgt på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346655 eller har de bare ikke åpnet for bestillinger ennda? jeg har hvertfall veldig lyst på Collectors Edition og de andre stedene er utsolgt.... noen som vet noe ? takk for alle svar
adawen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hvis du går til dette forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=434 - så finner du helt sikkert svaret du er ute etter.
Mevon Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 En venn av meg bestilte CE fra komplett.no for et par måneder siden, så det er nok fordi det er utsolgt at det ikke går an å bestille lengre.
RooNoG Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 ok ... flaks at jeg ikke tok kjangsen på å vente da har bestillt nå fra elkjøp...
Skagen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Carlgutt Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Sorry for Off topic: men jeg så den ringen som gir deg 2% mer xp og 3% mer stamina, stamina'en bryr jeg meg ikke om fordi den kommer helt sikkert ikke til å ha noe å si når du er level 80 (finnes vel bedre ringer da?) Men at man skal få mer Xp for Collectors Edition syens jeg var litt drøyt..man tvinger jo nesten folk til å kjøpe den da? Edit: samme med den drinking greia. Endret 27. april 2008 av carlgutt
Thunderr Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Er vell mulikt , men du må lete ein stund for å finne det. Trur det er utsolgt på alle norske butikker verfall :S
Christeven Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Sorry for Off topic: men jeg så den ringen som gir deg 2% mer xp og 3% mer stamina, stamina'en bryr jeg meg ikke om fordi den kommer helt sikkert ikke til å ha noe å si når du er level 80 (finnes vel bedre ringer da?) Men at man skal få mer Xp for Collectors Edition syens jeg var litt drøyt..man tvinger jo nesten folk til å kjøpe den da? Edit: samme med den drinking greia. ok, tenk deg dette. en ring gir deg 2% mer xp. en ring du får i si lv 30 gir deg +10 str og + 10 agi som gjør at du dreper fienden mye raskere. du bytter nok ut den ringen ganske kjapt. Og til kappen, alle kan få den gratis. Bare gå inn på aoc community siden og meld deg inn i Clan of conan. Det innebærer at du får et newsletter en gang i måneden i mailen. Da får man drinking cape gratis, men må gjøres før release. Endret 29. april 2008 av Christeven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå