Pibeba Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Dette kan jo bli spennende! "Forsaken Gods". Får håpe det bli like stort som Night Of The Raven!. Jeg ser i alle fall frem til dette, dere da?
Lorrison Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 ÅÅÅÅJA! håper de fikser en del av feilene i gothic 3, ellers blir jeg skuffet. men håper forsaken gods har noe bedre avsluting enn den på gothic 3, bare et par bilder, som igjen legger igjen an haug av spørsmål. hvertfall når du tar the Xardas-path. Gleder meg til det kommer ut alikavel, gothic seriene har alltid vært en favoritt hos meg
Skogslik Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 (endret) vis dem fikser bugs kjøper eg Gothic 3 og tillegspakken Endret 13. mai 2008 av Skogslik
Hr. Jenssen Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Dette kan jo bli spennende! "Forsaken Gods". Får håpe det bli like stort som Night Of The Raven!. Jeg ser i alle fall frem til dette, dere da? Like bra som Night of the Raven, i alle fall. NOTR var ikke akkurat veldig stort. Ikke kommersielt sett. Håper de faktisk jobber en del med denne ekspansjonen. Mer enn bare ett nytt sted, noen nye karakterer, en ny rustning og noen sideoppdrag. Håper de gjør som med NOTR, at de tvinner det inn i det originale spillet.
Pibeba Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 (endret) Dette kan jo bli spennende! "Forsaken Gods". Får håpe det bli like stort som Night Of The Raven!. Jeg ser i alle fall frem til dette, dere da? Like bra som Night of the Raven, i alle fall. NOTR var ikke akkurat veldig stort. Ikke kommersielt sett. Håper de faktisk jobber en del med denne ekspansjonen. Mer enn bare ett nytt sted, noen nye karakterer, en ny rustning og noen sideoppdrag. Håper de gjør som med NOTR, at de tvinner det inn i det originale spillet. du missforstod meg, NOTR er en storartet på en måte, fantastisk, rett å slett et stort spill (eller ekspansjon, barfe så du ikke retter på det å)! Endret 19. mai 2008 av Pibeba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå