Wilzon Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg Lurte på om det er mulig hvis jeg har en venn i USA om han kan kjøpe AC til meg gjennom steam med gift?
Footy Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg vet ikke om det er mulig å kjøpe AC gjennom Steam, men hvorfor må kameraten din kjøpe det? Kjøper du det gjennom Steam så betaler du jo det samme som Amerikanerene betaler... Du betaler jo i Dollar
Lillehagen.no Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Er det ikke sånn at man ikke får kjøpt det i Europa eller noe da? Han mener at siden han ikke kan kjøpe det selv, så kan kameraten hans kjøpe det til han i Amerika, slik at han derfor kan lure systemet og få det via steam. Men jeg tviler dessverre på at det går, tror ikke steam fungerer sånn. Endret 26. april 2008 av Lillehagen
Footy Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Det har da vært ute en stund har det ikke? Noen som sa til meg det kom 4. April elle rnoe Endret 26. april 2008 av Footy
Lillehagen.no Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Nei, kom ikke ut før 9. eller 10. april, hvertfall ikke i Norge. Edit: her står det om Assassin's Creed på steam Endret 26. april 2008 av Lillehagen
Wilzon Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 (endret) vil gjerne vite om det går ellers så går 250 kr rett i søppla. koster 50$ i USA Endret 26. april 2008 av Wilzon
Wilzon Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 (endret) hva skjer med spillet da?. Bare mister jeg penger uten å få noen ting? Endret 26. april 2008 av Wilzon
Lillehagen.no Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Ja, eller du risikerer å ikke få noe varsel eller noe som helst om at du har fått det, mens det står hos kameraten din at han har kjøpt det
FF63 Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg tror du kan få kameraten din til å kjøpe det, er ikke 100% sikker. Men det som ER sikkert er at vis han ikke kan kjøpe det til deg, så får han en beskjed eller noe lignende om at det ikke er tilgjengelig her i norge.
AndyG Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Edit: fjernet alt jeg skrev, ble bare rot. Gjorde litt mer research. Ser ut til at Ubisoft har valgt å gjøre AC tilgjengelig over Steam KUN for Nord-Amerika. Fant en tråd på steampowered.com hvor flere klager over nettop dette: http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=668891. Mer info: http://steamcommunity.com/groups/restofworld Er et par som lurer på om det går å sende som gave utenfor Nord-Amerika. En post av en bruker "shegs" sier følgende: well for those curious if it would work, I just had a friend purchase it and send it as a "gift" and I received it with no problems. Mulig han kompisen din i USA kan gjøre gode penger på dette. Eksempel: et spill koster 300,- på steam i USA og 500,- i butikken i Europa. Han selger gaver til europeere for 400,-. Gode penger det, ja Endret 26. april 2008 av AndyG
Wilzon Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 (endret) det kommer ikke til europa på steam. Det gjør heller ikke Rainbow six: vegas 2.Det er jo egentlig dumt for dem for de taper jo penger. Jeg sparer mye penger av å få spill fra en i USA for steam spill er billigere der Endret 26. april 2008 av Wilzon
AndyG Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Du kan jo sende en mail til Valve og/eller Ubisoft og høre om det er mulig. Da er du i alle fall sikker på din sak før du betaler penger for spillet, bare ta vare på evt. mail du får om det skulle bli no kluss.
Footy Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Wilzon, du har jo fått en bekreftelse at det går. Og om du får det il, si i fra, for da er jeg interessert og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå