oyzmo Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Hei. Noen som har en ide om hvem som tilbyr reklame-bannere for programmer. Har laget et lite nyttig program som jeg kunne tenke meg å gi bort gratis, mens kanskje likevel tjene noen få kroner på i form av reklameinntekt. Ser for meg en sånn liten banner som den nederst i MSN. Hvem tilbyr slikt? Kan ikke se at tradedoubler har det, klarer heller ikke å finne ut om google tilbyr det.. (Edit: fikk svar fra google. De har det heller ikke.) Noen tips ? Endret 26. april 2008 av xantarion
Mr.Garibaldi Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 DoubleClick hadde ihvertfall mange bannere, men de har visst blitt kjøpt opp av Google. TradeDoubler kan kanskje være en mulighet...
~~Undertaker~~ Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Er interessert i dette selv. Dersom man kan implementer reklame så det ikke direkte kommer i veien for bruk av programmet (lyd, pop-ups), ser jeg ingenting galt i det.
oyzmo Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Har kommet delvis rundt problemet med å integrere enn egen (svært enkel) nettleser i programmet. Man kan da vise bannere etc. som ikke krever javascript ol. (i tilfelle script kreves det litt mer avansert koding av en integrert nettleser, i tillegg kommer alle sikkerhetshensyn osv. ) Ser at mange programmer kommer bundlet med "Google Toolbar". Hvordan kan man få til en slik ordning (og tjene noen mynt på det) ?
flyndrefjes Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 «Reklame banner i java-program»... Legg for all del ikke ut reklame som banner på en kristen side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå