Moonshield Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Kaldt vann? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Kjøp ny pc, skjermkortet høres det ut som at har lyst å besøke mitt geforce 7600 (de evige jaktmarker) Edit: Kjøling, er det en stasjonær ta av sidedøra og sett en bordvifte som blåser inn, en bærbar, hmmm, pass på at mest mulig av undersiden står fritt. Endret 27. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Skal teste viften, har faktisk en vifte. Edit: Dette skjer bare når jeg spiller WoW, og terrain distance blei rævkjørt just now, jeg tok den på lavere, så blinket skjermen svart. Så trykket jeg ALT F4 så ble alt ok. :s Og det skjer _bare_ når WoW er up and running. Har faktisk plassert en vifte rett ved siden av PC-en som blåser inn for å kjøle ned, så det kan da ikke være problemet. Endret 28. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kan være noen ødelagte WoW-filer, har problemer selv atm, kan også være kjernen til skjermkortet som har fått seg en smell... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 opplever du artifacts eller noe i andre spill fks? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 skjer for meg også... bare hold deg unna isle of quel'danas etter kl 4-5 for mye spillere der... hvis det skjer må du bruke hearthstone fort og dereeter bruke /console reloadui mange ganger... fjerner problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå