Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ønsker eksen min tilbake.. hva gjør jeg


Gjest Guest_HJÆLp_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_HJÆLp_*

Jeg og typen har gått fra hverandre.. han gikk plutselig fra meg, sa han itj hadde de følelsene han en gang hadde for meg.. Men jeg holder på å bli gal.. jeg blir jo bare mer og mer glad i han for hver dag som går.. vil så gjerne at vi ska prøve.. Og jeg e fullstendig klar over hva jeg har gjort feil, og er veldig interessert i å endre meg.. men.. Hva gjør jeg.. TRENGER HJELP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_HJÆLp_*

jeg har sagt at jeg e veldig gla i han.. og lurte på hvorfor han gikk.. men itj stort annet enn dt.. PÅ onsdag e dt en mnd siden han gikk.. men vet itj hva jeg ska gjøre..

Lenke til kommentar
jeg har sagt at jeg e veldig gla i han.. og lurte på hvorfor han gikk.. men itj stort annet enn dt.. PÅ onsdag e dt en mnd siden han gikk.. men vet itj hva jeg ska gjøre..

Du burde kanskje fortelle han at du er villig til å endre deg og alt det der? Han kan jo ikke vite hva du tenker. :)

 

Men følelser er ikke noe man kan styre selv, så hvis han føler det er riktig at det er slutt, så er det kanskje ikke så mye mer du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_HJÆLp_*

jeg syns det er sykt vanskelig... for problemet er at vi har vært sammen i 1,5 år og vært samboere i ca 1 år. Men så har vi også bodd sammen me ei venninne av meg.. noe som har gjort at jeg har kjeftet en del på han på grunn av hus ting..

 

og no vet jeg itj hva e smart å gjøre.. La han være slik at han får tenkt, har snart gått en mnd da, el snakke me han el hva?

Lenke til kommentar
jeg syns det er sykt vanskelig... for problemet er at vi har vært sammen i 1,5 år og vært samboere i ca 1 år. Men så har vi også bodd sammen me ei venninne av meg.. noe som har gjort at jeg har kjeftet en del på han på grunn av hus ting..

 

og no vet jeg itj hva e smart å gjøre.. La han være slik at han får tenkt, har snart gått en mnd da, el snakke me han el hva?

Etter 1 mnd synes jeg det er helt greit å ta den praten.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_HJÆLp_*

jo, sant.. men hadde sett for meg et liv me han.. og jeg likte hans venner og familie.. så jeg slår itj bare opp me han, men alt rundt han også.. men.. dt e vel itj noe å gjøre

Lenke til kommentar

Hvis jeg var deg så ville jeg pratet med ham om det. Fortalt at du gjerne vil fortsette å ha ham som venn, spesielt siden dere har felles venner og ikke vil at de skal måtte velge mellom dere. Det var det jeg sa til min eks, vi er fortsatt på talefot, senest i går var hun innom på besøk. Man trenger ikke å hate hverandre selv om følelsene fra den ene eller begge sidene er forsvunnet.

 

Lykke til skal du ha, uansett hva du velger å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_HJÆLp_*

huff.. synes dt e så vanskelig.. ettersom dt va han som gikk, må ikke jeg vente til at han tar kontakt da? elller.... hmm.. ja, jeg vet itj.. blir itj klok på noe

Lenke til kommentar
Det går over. Glem eksen din, det er nok av fisk i havet. Jeg er nydumpa selv jeg, så jeg vet hvordan du har det. Jeg tenker ikke lenger på eksen som noe mer enn en eks lenger. Prøv å vær ute sammen med venner slik at du ikke blir sittende alene å tenke på eksen.

 

 

Jeg hadde blidd sur om noen sa no sånt til meg ! Seriøst.. "mer fisk i havet?"

 

Uansett.. Jeg å ex'en min gjorde det slutt for et halvt år siden nå.. det gikk et halvt år til vi pratet ordentlig til hverandre igjen. Jeg ønsker han tilbake mer en noe annet, men han har ikke de riktige følelsene lenger.. så vi skulle prøve å bli gode venner slik vi var før vi ble sammen.. etter å ha vært sammen med "gjengen" hans en dag.. så merker jeg at dette klarer jeg ikke.. klarer ikke gå rundt å være venner når jeg egentlig innerst inne vil så mye mer.

Skal fortelle han dette.. for da vil jeg heller gå rundt og ikke prate med han enn å gå å leke bestevenner..

Tror du bare må finne ut hva som funker.. Er ingen fasitsvar på dette når alle er så forskjellige. Prøv å være venner og se hva som skjer ?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_HJÆLp_*

ja.. vet.. men dt jeg ikke klarer å bestemme meg for er hva jeg ska gjøre.. For jeg har jo snakket med han etter han dro, for å høre hvorfor han dro. Han sa ikke noe spes om det når han gikk.. Og vi har vært samboere i ca 1 år, så syns det var litt rar oppførsel.

 

For ettersom det var han som gikk, så vet ikke jeg hvordan jeg ska forholde meg til han. han sa han var gla i meg, men mente vi oppførte oss som venner. Noe jeg ikke forstår når vi kysset hverandre og sa vi var glade i hverandre hver dag. men men.. Det siste han sa når jeg møtte han sist, var at vi måtte få dette på avstand.. Så da vet jeg ikke hva jeg ska gjøre. Om det lønner seg å snakke med han igjen el la han være, slik at han kanskje tenker seg litt om å savner meg.. HJÆP

Lenke til kommentar

Tror det første du kan prøve på.. er og innse at det faktisk er slutt, og at dere ikke blir sammen igjen. Ikke gå å ha forhåpninger, da kan du bare bli skuffa.. Prat med han en gang til.. fortell hva du føler, så får du svaret.. Men prøv å innse at det er slutt, vet at det er kjempe vanskelig.. jeg sliter ennå med det.. og det har gått 6mnd.. prøv å snakk med han.. du har ingenting å tape.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_HJÆLp_*

Dette er til å bli gal av.. Alle sier forskjellige ting.. Noen sier jeg må la han få tid å tenke på. Mens andre mener jeg ska drite i alt. Lønner det seg å snakke med han ansikt til ansikt, skrive brev el ta en vennlig samtale over sms/msn om løst å fast..

 

Jeg vet ikke hvordan jeg ska forholde meg til han. En dag ska vi nesten gifte oss, og noen dager senere så stikker han. Også vet jeg ikke om 1 mnd e for kort tid te at han har tenkt, han hadde i alle fall ikke mange svar etter 1 uke. Da gikk dt ikke an å få ut av han mye

Lenke til kommentar
Gjest gjesterbest

Slik som du får det til å høres ut, så er det DU som har gjort noe feil. Det du da må gjøre for at det skal være noe håp, er at du MÅ forbedre deg. Ikke prøve å forbedre deg,eller gjøre det en liten stund for så å falle tilbake til gamle vaner. Du må ordne feila en gang for alltid. Og om det er sånn at det er du som har gjort tabben, så må DU ta kontakt med han og ta en skikkelig prat om hva du føler osv osv. Og si at du skal gjøre ting riktig. Du må virkelig mene det og gjøre det,ellers går det galt. Det er noe jeg vet.

 

Men for all del, om han slo opp med deg pga noe du gjorde feil,så ikke forvent at det er han som skal ta kontakt med deg.. Det må nemlig DU gjøre. Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest gjesterbestigjen

Må få tilføye noe. Du kan da ikke mene at han skal få tid til å tenke seg om, uten at du har tatt kontakt og gjort som jeg sa i min forrige post? Og det kan ikke snakkes om løst og fast, du må gå rett på sak og beklage deg for det du eventuelt har gjort galt. Og fortelle hva du føler. Se for deg et annet dilemma da. En gutt var utro mot jenta si i fylla. Og han venter på at hun skal bestemme seg for hva hun skal gjøre, uten å ta en skikkelig prat med henne om ting han bør gjøre. OG han venter på at HUN skal ta kontakt med han igjen. Sånt går jo bare ikke an.. Det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Om du sier "jeg er villig til å endre meg", vil det bare gjøre alt verre. Han ANER nok ikke hvorfor han mistet følelsene for deg.

 

Seriøst, det er ca. tre milliarder menn på denne kloden. Du hadde aldri klart å møte alle, om du så hadde dedikert livet ditt til det. Men sannsynligheten for at det finnes noen andre der ute, som du kan ha det mye bedre sammen med, er stor.

 

Vær så mye sosial som mulig, og møt så mange nye mennesker du klarer. Da vil du nok komme over eksen din ganske fort. Og før du vet ordet av det, sitter du der med en fyr, og lurer på hvorfor du ville ha eksen din tilbake.

 

Har det aldri hendt at du har kjøpt deg en ny PC, som er bra, og rett etterpå kommer det ut en enda bedre en? Eller at du har kjøpt deg noen nye sko, og tenkt at de er de fineste du har sett, og så ser du noen enda penere? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...