Gå til innhold

BK : litt dritt og en dråpe..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står jo hvilkem brennvidde jeg har brukt i Exif :) Så sn0dig har rett, jeg har brukt en Sigma EX 150mm f/2.8 HSM Macro. På denne har jeg brukt en Kenko 36mm mellomring for å komme litt nærmere.

 

Bildet er tatt håndholdt(dog liggende i gresset), men med blits. Objektivet er påmontert 2 stk Nikon SB-R200 macroblitser

 

aksjetrading : disse finne du overalt hvor du finner dritt :) Finn deg ett sauebeite eller hvor det er kyr e.l Jeg har fotografert dem på/i nærheten av en hundebæsj i hagen... Men jeg har 4 mål med "utmark" rundt huset, så det blir vel litt annerledes for de som bor i byen eller på byggefelt. Ja, det ville nok vært mulig med mer DOF - men da ble det såpass mørkt med samme mengde blits - mer blits ga my og stygg refleks i øynene på flua

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Det står jo hvilkem brennvidde jeg har brukt i Exif :) Så sn0dig har rett, jeg har brukt en Sigma EX 150mm f/2.8 HSM Macro. På denne har jeg brukt en Kenko 36mm mellomring for å komme litt nærmere.

Jada, jeg så det stod...men jeg er så fersk med objektiver at jeg ikke vet opp-ned på dem omtrent enda :!: så jeg antok de tallene stod for tele....(PS. Men jeg gjør en innsats nå utover for å lære dette... :yes: )

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...