Gå til innhold

Kjøpt HP pavilion dv9675. Hvilket skjermkort?


teekej

Anbefalte innlegg

Jeg fikk PC-en fra MPX ganske raskt etter bestilling. Veldig fornøyd med det.

Men det er et lite problem.

 

På MPX.no sine nettsteder, på HP sine nettsteder og på fakturaen jeg fikk så står det at sjermkortet er Geforce 8600M.

Men utenpå esken jeg fikk så står det at sjermkortet er GF8400M, men navnet "HP Pavilion dv9675eo" er det samme. Siden det er stor forskjell på disse sjermkortene så er jeg veldig usikker.

 

Er det ikke slik at navnet dv9675 sier at det er en pc med spesielle spesifikasjoner. Altså at det er samme spesifikasjonene ALLTID?

 

takker for svar på forhånd. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke slik at navnet dv9675 sier at det er en pc med spesielle spesifikasjoner. Altså at det er samme spesifikasjonene ALLTID?

 

Pcen din har et klistremerke under med følgende info fra HP:

Product:

s/n:

p/n:

 

Produktet er baseenheten du har kjøpt, serienummeret er unikt for din maskin, produktnummeret angir hvilke deler som er satt inn i din baseenhet.

 

Du kan vel finne ut av dette på sidene til hp, men det er en stund siden jeg var der og lette etter drivere selv. Jeg fant det engang via nedlastningssidene deres, slik at den kan finne ut hvilke enheter du skal ha drivere til.

Lenke til kommentar
Er det ikke slik at navnet dv9675 sier at det er en pc med spesielle spesifikasjoner. Altså at det er samme spesifikasjonene ALLTID?

 

Pcen din har et klistremerke under med følgende info fra HP:

Product:

s/n:

p/n:

 

Produktet er baseenheten du har kjøpt, serienummeret er unikt for din maskin, produktnummeret angir hvilke deler som er satt inn i din baseenhet.

 

Du kan vel finne ut av dette på sidene til hp, men det er en stund siden jeg var der og lette etter drivere selv. Jeg fant det engang via nedlastningssidene deres, slik at den kan finne ut hvilke enheter du skal ha drivere til.

 

 

Takk for hjelpen, skal sjekke nå.

 

EDIT: Fant ut av det. Det er nok GF8600 i den. Men rart, det som står på pakken.

Endret av teekej
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...