Gå til innhold

Elkjøp sin pris på GTA 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

satan.

sliter med hva eg skal gjøre i morgen.

sattse på at det er mer igjenn i halv 3 tiden på Elkjøp her i Haugesund eller skippe skulen i morgen og møte opp kl 10.

er problem dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar meg en pause fra eksamenslesingen og går meg en formiddagstur ned til Elkjøp Skøyen i morgen jeg. Gud bedre om jeg må stå i kø sammen med krakilske fjortiser ;)

Skrevet
Tar meg en pause fra eksamenslesingen og går meg en formiddagstur ned til Elkjøp Skøyen i morgen jeg. Gud bedre om jeg må stå i kø sammen med krakilske fjortiser ;)

Får håpe det ikke er så mange av de, og at betjening er kjempe strenge på aldersgrense imorgen!! :tease:

Skrevet

Nå ble jeg livredd her!

skrur på 360'n for å finne røde ringer! Livredd begynner jeg fortvilet å lete etter svar på hva jeg skal gjøre imorgen, før jeg innser at det er en full ring, og at bildekontakten ikke er i! :p

Skrevet
Det kommer ca halvparten så mye ps3-gta til norge som etterspørselen vil være, dette gjelder alle kjeder :).

Trodde konsollantallet var høyere ?

Skrevet
Nå ble jeg livredd her!

skrur på 360'n for å finne røde ringer! Livredd begynner jeg fortvilet å lete etter svar på hva jeg skal gjøre imorgen, før jeg innser at det er en full ring, og at bildekontakten ikke er i! :p

oi, det er kan jo drepe en :p

Skrevet
Det kommer ca halvparten så mye ps3-gta til norge som etterspørselen vil være, dette gjelder alle kjeder :).

Så det kommer nok antall X360 kopier?

Skrevet

Jeg kjøpte mitt eksemplar til PS3 hos Narvesen Multimedia på Byporten i Oslo for litt under en time siden, ser ut som de hadde en del igjen. Prisen var 599 kroner men det er det verdt.

Skrevet

Har store "planer" om å gå på lefdal kl 10. Men lurer veldig på om jeg må møte opp tidlig... I fra det vi har hørt så skal det ha vært mye kø i natt ... men det var jo i natt, noe helt annet nå. :S

Skrevet

379 på Elkjøp Ålesund alikevel (var ikke på listen Alastor gav). Jævlig med kø. Dukket opp 0925. Var nummer 6-7. Totalt var der kanskje 50 folk. Tre korte stabler med x360 og en snau stabel med ps3.

Skrevet (endret)

Fuck elkjoep!! Var der (skoeyen) 10:05 og de hadde ikke til PS3 men et fjell av Xbox spill .... og saa var fyren der frekk nok til aa si at jeg skulle kjoepe meg en xbox. Da ble jeg forbanna for aa si det mildt.

Og ikke bare det ... men PCen min paa jobb gikk i stykker saa jeg sitter aa skriver paa en backup-pc med amerikansk tastatur.

Endret av shaker
Skrevet
379 på Elkjøp Ålesund alikevel (var ikke på listen Alastor gav). Jævlig med kø. Dukket opp 0925. Var nummer 6-7. Totalt var der kanskje 50 folk. Tre korte stabler med x360 og en snau stabel med ps3.

er det noen spill igjen da?

Skrevet

Elkjøp i Harstad hadde maaaaaange kopier av både 360 og PS3 versjonen. Kom kjørende noen minutter over ti å var sikkert nummer 20 i kø. Var mange kopier igjen da jeg dro...

379,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...