Gå til innhold

beste pris på crumpler sekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har planer om å kjøpe meg en Crumpler sekk av typen "the Match Maker M" har sett litt på den på Fotovideo her i oslo der de solgte den for ca 1780kr. jeg lurer da på om det finnes oen annen butikk som fører denne sekken til en bedre pris? har hørt noe om at crumplers egen butikk i bogstadveien hadde en god pris på den.

takker for alle tips jeg får

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
jeg lurer da på om det finnes oen annen butikk som fører denne sekken til en bedre pris? har hørt noe om at crumplers egen butikk i bogstadveien hadde en god pris på den.

Har du skaffet deg den enda? Jeg lurer litt på den selv. Crumplers egen butikk selger den til 1260,- noe som jo er voldsomt mye billigere enn alle andre butikker jeg har sett den i. Litt usikker på om de sender rundt i Norge, men uansett så kan du jo sjekke følgende link: http://crumpler.no/photobackpacks.html

Endret av reybr
Skrevet

Det er da uvanlig at det er merkesjappa som er billigst - det er ikke det jeg forventer når jeg ramelr inn p åSony Center ellr B&O shop. Dvs. den siste går jeg alltid forbi ...

Hvis det er noe trøst, jeg er i Helsinki nå, og der er det knapt nok noe som helst av crumpler å oppdrive.

Tom

Skrevet

Jeg bestilte pretty boy sekken. Virker å være svært god kvalitet på sekken. Den er også meget god på ryggen. Men prettyboy modellen er nok litt i minste laget for mye fotoutstyr. Har en 40d og blits i fotorommet. Er alt som går nedi der. Tar jeg blitsen ut og legger den i rommet over får jeg nok plass til et par objektiver av samme størrelse som ef-s 17-85 i tillegg til kamera med objektiv.

Alt i alt er nok prettyboy sekken best egnet til byvandring med tanke på plass. Men jeg er veldig fornøyd med min.

Ligger noen bilder av sekken med kamera og blitz i kamerarommet her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0709&st=220

Skrevet

nja har sett litt på den. men vil helst ha en som har plass til en pc, får nemlig mac book på skolen i neste år. har sett litt på begge to og de er jo like store, har dessuten større mulighet til å ta med både videokamera, linser og speilrefleksen i ski bakken.

Skrevet

ja, det er som jeg skriver. prettyboy er mest en byvandringssekk, ikke egnet til så mye annet. men til det er den derimot genial da den er såpass anonym. ser bare ut som en litt kul vanlig sekk, og ikke som en fotosekk med relativt kostbart utstyr inni som man helst ikke vil at så mange skal vite er der når man feks er i større byer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...