Gå til innhold

Komplett handleliste med proteintilskudd, vitaminer/mineraler, fettsyrer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har statet og trene, og har funnet ut at jeg trenger mer protein enn det jeg får i meg til vanlig, har også funnet ut at jeg ikke får i meg i vitaminene jeg trenger.

 

trener styrke 2 ganger i uka og utholdenhet 1 gang i uka, har sett på noen nettbutikker og det er så mye og velge i.

 

tenkte på en proteintilsetning, et vitaminprodukt, og et omega3 produkt.

Lenke til kommentar
har statet og trene, og har funnet ut at jeg trenger mer protein enn det jeg får i meg til vanlig, har også funnet ut at jeg ikke får i meg i vitaminene jeg trenger.

 

trener styrke 2 ganger i uka og utholdenhet 1 gang i uka, har sett på noen nettbutikker og det er så mye og velge i.

 

tenkte på en proteintilsetning, et vitaminprodukt, og et omega3 produkt.

 

Kjøp noe tran eller selolje for omega 3 sin del. apoteket sin tran med sitronsmak er min personlige favoritt så langt mtp. smak. Bruker å kjøpe min hos Apotek 1, men sikkert å få tak i andre steder og. Kjøp også multivitamin på apotek eller lignende, mye billigere enn å handle fra ulike kostholds webshops. Er same shit - different wrapping, til dobbel pris.

 

For proteintilskudd finnes det et hav å velge mellom, og man må velge mellom pris og smak stort sett. Kvaliteten, sånn rent bortsett fra smaken, er stort sett den samme over hele fjøla skulle jeg mene. Greit nok at noen er flere prosent protein per 100g enn andre, men hvert gram med rent protein er nå omtrent like bra samme hvor du handler fra. Desidert billigste å få tak i i Norge for tiden tror jeg er Activate Gemma Isolat fra norkost til 299 for 3 kilo. Aldri smakt det, men det er i alle fall billig. Og relativt høy mengde protein per 100g, samt temmelig høy biologisk verdi. Hvis du vil til den andre enden av skalaen og ønsker å gå for smak, så har tn.no noen meget velsmakende produkter. Myorevolution også, skal ryktene ha det til.

Lenke til kommentar
Blir litt "feil" å si at "kvaliteten" på proteinpulver er så godt som like over hele "fjøla", da typen protein varierer veldig mye i forskjellige produkter. Hva er man uten etter, liksom?

 

Et godt "allround" pulver er f.eks 90+ fra e-shop.no.

 

Med "så godt som" så mener jeg egentlig at de som er i startfasen og skal handle sitt første proteinprodukt sikkert har andre og langt viktigere ting å ta hensyn til enn hvilket protein som egner seg til dag og nattbruk. :) Det finnes sikkert masse store folk som bare har brukt whey, bare kasein, bare fisk, bare kylling, bare soya eller hva som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...