KongKarlsen Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 PRoren min har en laptop. DEn ene dagen funka cd rommen, og når han skrudde på PC-en neste dag fant ikke PC-en den. Han har prøvd å sette i cd og autokjøre osv.. ingenting hjelper. Han har IKKE mistet den i bakken. hva kan være galt? =)
Otern Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 PRoren min har en laptop. DEn ene dagen funka cd rommen, og når han skrudde på PC-en neste dag fant ikke PC-en den. Han har prøvd å sette i cd og autokjøre osv.. ingenting hjelper. Han har IKKE mistet den i bakken. hva kan være galt? =) Hei jeg fikser akurat den feilen der ofter der jeg jobber, som oftest vist du ser cdrom i bios, så er det bare å kjøre en regfix. søk litt på google så finner du den
KongKarlsen Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 PRoren min har en laptop. DEn ene dagen funka cd rommen, og når han skrudde på PC-en neste dag fant ikke PC-en den. Han har prøvd å sette i cd og autokjøre osv.. ingenting hjelper. Han har IKKE mistet den i bakken. hva kan være galt? =) Hei jeg fikser akurat den feilen der ofter der jeg jobber, som oftest vist du ser cdrom i bios, så er det bare å kjøre en regfix. søk litt på google så finner du den hmm, skal prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå