Marthj Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Det startet med at spillet krasjet etter jeg logget inn. Back to desktop-crash. Jeg leste litt rundt og så at å skru av distant imposters i adv. graphics kunne virke, og det gikk, men det fortsatt masse glitcher: Det er masse ting jeg ikke kan se, som oftest buksene til folk. Mye er bare firkanter, som character-meny og casting-bar. Men det som plager meg mest er at jeg ikke kan se de nye hårstilene som har kommet! Gledet meg til det... Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?
El Fantasma Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Virker som et grafikkproblem. Oppdater driver, eventuellt prøv forrige driver visst du har den siste.
Marthj Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Hvordan går jeg tilbake til eldre drivere?
El Fantasma Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Hvilket skjermkort og driver har du? Drivere laster du ned hos enten Nvidia eller ATI..
Marthj Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 NVIDIA Geforce 86000 GT. ForceWare Release 169.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå