Gå til innhold

"Taksering" av MP3-spiller for salg


Anbefalte innlegg

Hei ja!

 

Jeg skal på posten og hente min Zune i dag, og da tenkte jeg at kommer til å selge min nåværende mp3-spiller, som er en Creative Zen V Plus (8 GB).

 

Den er meget pent brukt og den er ca 3 uker gammel.

 

Jeg har lader (som følgte med min forrige Zen, men som vanligvis ikke følger med V Plus), øreplugger og line-in, samt kabel, software og esken den kom i.

 

Hva sier dere jeg bør selge den for? Tenkte på 1000 kroner, da man kan få spilleren ny for ca 1700 kroner.

 

Hva bør jeg forvente, og hva er det minste jeg burde selge den for? (gitt at jeg får noen som er interesserte)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ville vurdert å gå lavere. at den koster 1700 ny betyr ikek at den er verdt det, da det er mange 8GB spillere som ligger veldig nærme 1000

 

Joda, men tenker liksom på at den er brukt i 2-3 ukers tid og da veldig forsiktig. Det må jo telle for noe.

 

Hva er en fair pris da? 800?

 

Ser at denne koster 990, hva er da vitsen med å også ha ute V Plus 8GB på markedet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
ville vurdert å gå lavere. at den koster 1700 ny betyr ikek at den er verdt det, da det er mange 8GB spillere som ligger veldig nærme 1000

 

Joda, men tenker liksom på at den er brukt i 2-3 ukers tid og da veldig forsiktig. Det må jo telle for noe.

 

Hva er en fair pris da? 800?

 

Ser at denne koster 990, hva er da vitsen med å også ha ute V Plus 8GB på markedet?

 

Det var akkurat poenget mitt. V plus er en gammel spiller, og Zen har komemt senere. V plus la seg høyere når den kom pga at det var en av de første med 8GB, men når zen kom var det gammelt nytt. v plus havent aldri langt nok ned i pris i forhold, så det er vanskelig å få igjen mye. men er masse idioter på qxl da

Lenke til kommentar

Det var det jeg tenkte også, men er 800 en fair pris?

 

Vil ikke være urimelig, da kanskje en kamerat skal kjøpe den. Den er jo som god som ny, samt at hvis det blir problemer med reklamasjon/garanti, har jeg kvitteringer og kan evt. møte opp og komme med krav om reparasjon o.l.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Det var det jeg tenkte også, men er 800 en fair pris?

 

Vil ikke være urimelig, da kanskje en kamerat skal kjøpe den. Den er jo som god som ny, samt at hvis det blir problemer med reklamasjon/garanti, har jeg kvitteringer og kan evt. møte opp og komme med krav om reparasjon o.l.

 

Det er en grei pris. Virker kanskje lite mtp hva du betalte, men som sagt er konkurransen tøff i det segmentet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...