Gå til innhold

[Undersøkelse] Hvorfor spiller du WoW?


Anbefalte innlegg

1. Det er underholdende og jeg liker å spille det, kunne hatt mye annet å gjøre på fritiden.

2. Synes det er veldig underholdende, fett å lvle og kult å skaffe bra gear og gjøre instancer og raids på 70.

3. Du er sosial, lærer engelsk og møter nye folk fra andre steder i verden.

4. Underholdende.

5. Det koster penger i måneden, og det har kanskje noen tider hvor det er kjedelig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

1. Hvorfor spiller du det? Jeg har ikke mye å gjøre på fritiden, bortsett fra når jeg gjør lekser, hjelper familie og låner filmer med venner noen ganger. Og ja det er underholdende

2. Hvor stor underholdningsverdi har WoW? Fra en skala til 1-10 så vil jeg si generelt sett 8 , har sine nedturer og en god film slår wow. :p

3. Er det noe positivt i WoW? Sosialt, kanskje ikke den bra sosiale delen men du blir kjent med folk. Du lærer deg kanskje bedre engelsk. Det har iværtfall jeg gjort ved å spille online spill.

4. Hva er WoW for deg? Underholdning. :)

5. Ser du noe negativt i WoW, eller spilling generellt? Nei, jeg ser ingenting negativt med wow. Jeg er i full stand til å følge med på skolen, gjøre lekser, øve til prøver. Og jeg er i full stand til å priortere plikter i familien som vasking, hjelpe til med middag og oppvask. Hvis en kamerat ringe og lurer på om vi skal finne på noe så avslutter jeg spill med en gang.

Lenke til kommentar

1.Hvorfor spiller du det?. For å være med guilden, fordi det er underholdende eller fordi du ikke har annet å gjøre på fritiden?

 

Spiller fordi det er god tidsfordriv og fleste av RL kompisene min spiller.

 

2. Hvor stor underholdningsverdi har WoW?

 

Vel, når det kommer til alt så er det ikke så stor Underholdnings verdit. Du raider på kveldene og har ikke en døyt å gjøre på dagen :p

 

3. Mange har sikkert negative fordommer mot dataspill generellt. Er det noe positivt i WoW?

 

Vel, du lærer jo fremmedspråk, taktikk og samarbeid. Er alltid godt å komme seg litt unna ting og gjøre noe annet og.

 

4. Hva er WoW for deg?. Tidsfordriv?. Underholdende? Livet ditt?

 

Tror det blir mer tidsfordriv. Spiller mindre enn jeg bruker tid på skole og RL. Må si det er underholdende også på kveldene så det styrer jo litt der og ...

 

5. Ser du noe negativt i WoW, eller spilling generellt?. Evt. hva? Utdyp gjerne

 

Ser ikke noe negativt egentlig. Det er jo de som ikke klarer å styre seg selv når de spiller. Men de fleste kan jo det go da har de jo god kontroll på seg selv. Så nei, jeg har ikke noe negativt i mot wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...