mobil_brukeren Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Når jeg skal spille bf går jeg inn på spillet og etter jeg har loadet og gått noen skritt så klikker det! vet noen hvorfor? er det noe i vidio instilingene jeg må stille på??
bjovas Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Hvis admins synes denne posten er spam/annonsering må de bare slette den, mener ikke å provosere. Vi har et helpdesk-forum på battlefield.no, du finner det her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?act=SF&f=9
e Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 vis battelfeild klikker er på grunn av pc er for dårlig, skjermkorte eller er det cracka klikker det nesten uannsett!
(WarLord)_ZeZar Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Når jeg skal spille bf går jeg inn på spillet og etter jeg har loadet og gått noen skritt så klikker det! vet noen hvorfor? er det noe i vidio instilingene jeg må stille på?? Jeg har akkurat det samme problemet. Kan ingen hjelpe?? Den reklame greia, hvorfor sa du ikke bare at du ikke kunne hjelpe?? Hvis du kunne ha hjulpet, da ville du jo har skrevet det, eller hva??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå