iMacKenna Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Sitter å gir bud på diverse kamerahus. Tenkte hvis man fikk det billig, så hvorfor ikke. Pentax *ist DL har gått for 1500-1700kr. Pentax K100D har gått for 2400kr. Dette er inkludert porto og mva. Kameraene er fikset og gjort istand for salg. De ser nye ut.
AiKi Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Tror neppe jeg ville gitt 2400kr for et kamerahus som kostet 3000kr nytt som kit for et par måneder siden. Ikke at det er noe dårlig kamera, men brukt er brukt. Ang. DL-et, har det vært tilbud på Samsung-versjonen, GX-1L, var vel 3500kr for et dobbel-kit med 18-55mm og 55-200 (om jeg husker rett). (Tenkte i hvertfall at det er kjekt å vite nyprisene før man tenker at det er billig.)
iMacKenna Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 Takk for svar. Er litt for glad i å bruke penger Her kan du se kamera husene Tenkte på GX-1L til 3500kr. da jeg bestemte meg for å kjøpe dSLR, men endte opp med brukt K10D m/ div. utstyr, 2 nye objektiver, batt. grep, blits og bag... Regner med at jeg har kommet opp til 15K inkl. alt og ennå ikke fått kamera'et!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå