Ksungam Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Har nettop kjøpt meg wc3 med frozen throne så jeg kan spille det på nett, men når jeg prøver å spille med kameraten min finner vi ikke hverandres games. Altså ikke de vi creater selv, men om han joiner et game som heter "lol 123" og jeg skriver dette inn og trykker join, så står det at gamet ikke blir funnet eller noe sånt. Dessuten kan ingen av oss create games heller, vi får createt, men det er ingen som joiner, og vi får heller ikke joinet hverandres ved å skrive inn navn på gamet. Det er altså ikke vanlig wc3, men custom maps vi prøver å spille. Noen som vet råd?
tobler0ne Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 At dere ikke kan joine et game som den andre har joina skjønner jeg ikke. Sikker på at det var ledige spots i gamet? Eller at dere skriver inn korrekt game name? Grunnen til at dere ikke can create et game som folk kan joine er enkelt nok fordi dere ikke er connectable. Det vil si at brannmuren eller routeren deres hindrer andre i å koble seg opp mot dere. Et tips kan være å se om brannmuren blokker WC3, gjør den det; slipp det gjennom. Skulle det være routeren må dere åpne en port. Gå inn på www.portforward.com om dere ønsker å prøve å åpne porten.
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Skal prøve å gi en grundigere forklaring. For det første, du trengeer ikke skrive inn navnet på spillet du vil spillet, du trenger bare å dobbeltklikke på navnet på den lange lista. Hvis du ikke klarer å joine, er det fordi hosten ikke har åpna portene sine (kommer tilbake til det) eller fordi det er fullt. Grunnen til at dere ikke kan hoste er fordi dere ikke har åpnet portene deres. Dette kan enkelt fikses, send meg en PM om du vil ha nærmere forklaring. Du kan også finne ut av problemet her: http://us.blizzard.com/support/article.xml...mp;pageNumber=1
Ksungam Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 Takk skal dere ha, skal gi det å åpne portene et forsøk så fort jeg har tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå