Applebee Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Lurte bare på om noen vet hvor man får tak i hacks til bf? Gratis hadde vært veldig greit! Sånn spesifik er jeg bare ute etter Aimbot! Litt digg å kunne pwne en bot fra lange avstander! Har da ikke tenkt til å bruke på nett, ettersom jeg har betalt for min konto og vil ikke at den skal bli banna! Så om hacken blir detecta eller ikke har ikke mye å si ettersom jeg skal bruke den i singleplayer! Så hvorfor jeg skal bruke den i singleplayer? Aner ikke, får ikke engang stats av det! Men men, litt artig er det nå uansett! Er ingen god grunn til å bruke den i SP (det jeg skal gjøre), men er mange gode grunner til å ikke bruke i Multiplayer! Kill me if its illegal in SP to..... (Har ikke noe i mot at denne blir slettet hvis det er ulovlig å diskutere hacks!) Og atter en gang, NEI, den skal ikke brukes online!
ttt Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Hjelp til juks i online-spel er ikkje så populært. Så vidt eg veit vil aimbot og liknande vere den same sjølv om du har tenkt å bruke det i singelplayer. Eg stenger derfor tråden. Viss det er kodar som bare virker i singelpayer som kan vere av interesse så ta kontakt så kan eg opne tråden igjen.
Anbefalte innlegg