Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Attraktivt? Hva synes du?


Filosof

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom jeg har blitt mer bevisst på dette, har jeg lagt veldig godt merke til at noe av det mest viktige for et godt utseende er:

- Bra kroppsholdning (rak rygg mm.)

- Bra ansiktsholdning (hvordan man bruker ansiktet)

- Humør

- Seksuell komfort (kan vises med tonefall, øyne mm.)

- Bra hygiene, pene klær, fin hårfasong, sminke osv.

 

Jenter som har dette er veldig pene. Noen har større potensiell enn andre, men alle jenter som møter kriteriene ovenfor er i min mening veldig pene :)

 

Med seksuell komfort mener jeg jenter som viser at de er helt komfortable med seksualiteten sin, hele tiden. Man merker det. Enkelte jenter har en slags seksuell "vibe" ved seg... ubeskrivelig, men veldig sexy.

 

Om kriteriene over møtes, kan nesten hvem som helst være pene, synes jeg. Så lenge det ikke er snakk om sykelig overvektige (en god del fett kan være ok, men det finnes en grense) eller alvorlige deformasjoner i ansiktet eller noe lignende. Ingen er stygge.

 

On-topic kan jeg si at jeg tenner veldig på las puppos. For meg er også håret (på hodet :p) viktig. Og et pent ansikt kommer en lang vei (innen pent ansikt mener jeg også bra ansiktsholdning, men noen har et penere ansikt enn andre - slik er det bare).

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det første jeg legger merke til er ansiktet. Et pent ansikt med noen virkelig vakre øyne lurer meg lett, selv om kroppen ikke nødvendigvis er den beste. Med ansikt mener jeg håret også. På andreplass kommer rumpen, på tredje puppene. Ah, jenter er herlige. :love:

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Jeg syns sånn stripe fra hoftene som går nedover, sånn muskel er fint. Vet ikke hva det kalles, men det er sinnsykt sexy :p

 

Men personligheten er viktigst :) og sefølgelig har utseende i ansiktet mye å si. Du har jo ikke sex eller er sammen med en du ikke TÅLER trynet på og syns er megastygg liksom :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har inntrykket at det kun er et fåtall av jenter som har besvart denne posten.

 

Er det fordi jenter i søtrre grad prioriterer personligheten?

 

Er det fordi jenter for lenge siden har sett seg lei på for stort fokus på ytre attributer i stedet for indre?

 

Eller er det ganske enkelt fordi det er et stort flertall av gutter på de fleste Internettforumer?

Lenke til kommentar

Jeg har inntrykket at det kun er et fåtall av jenter som har besvart denne posten.

 

Er det fordi jenter i søtrre grad prioriterer personligheten?

 

Er det fordi jenter for lenge siden har sett seg lei på for stort fokus på ytre attributer i stedet for indre?

 

Eller er det ganske enkelt fordi det er et stort flertall av gutter på de fleste Internettforumer?

 

Tror den siste der er den mest sannsynlige. Men så er det vel bare oss pervogeeks som sitter på Seksualitet-delen av forumet :cool:

Lenke til kommentar

Gaad.. Jeg er jente, og en av grunnene til at jeg ikke har så lyst til å svare i denne tråden er fordi jeg bare vil komme meg fortest mulig unna den.. Dere har jo skyhøye forventninger til oss :mellow:

 

Får litt sånn "nå kan jeg ikke bevege meg utenfor døren" - følelse av å lese den tråden her.. :p

Endret av Qlimax
Lenke til kommentar
Gaad.. Jeg er jente, og en av grunnene til at jeg ikke har så lyst til å svare i denne tråden er fordi jeg bare vil komme meg fortest mulig unna den.. Dere har jo skyhøye forventninger til oss :mellow:

 

Får litt sånn "nå kan jeg ikke bevege meg utenfor døren" - følelse av å lese den tråden her.. :p

 

Ja... extremt enig.. -_- Teite gutter setter høye krav..

Lenke til kommentar

Setter det slik jeg:

Ansikt-personlighet > kropp

Syns altså annsiktet og personligheten er viktigst. Elsker søte jentefjes, det er det beste i verden :p Er også glad i fine, stramme rumper. Personlighet er også veldig viktig, er viktig å kunne snakke seriøst og useriøst med en jente, at man deler samme humor og sånt.

Endret av ErlenmeyerFlask
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har lest i en eller annen bok at vi menn tenner automatisk på kroppsformene. Tror det var slik at hvis midjemålet er 70% av hoftemålet så trigges "dyrehjernen" vår. Dette idealmålet henger sammen med hunkjønnets evne til å bære frem avkom.

 

Kom på at jeg var på sykkeltur i dag, og da skvatt det foran meg et støkke som jeg spontant holdt på å svinge rett i grøfta av. Hun hadde sett bakfra de riktige målene, og hadde det blitt lille meg, så hadde jeg tatt både henne og sykkelen til køys ... :p

 

:)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Jeg har inntrykket at det kun er et fåtall av jenter som har besvart denne posten.

 

Er det fordi jenter i søtrre grad prioriterer personligheten?

 

Er det fordi jenter for lenge siden har sett seg lei på for stort fokus på ytre attributer i stedet for indre?

 

Eller er det ganske enkelt fordi det er et stort flertall av gutter på de fleste Internettforumer?

 

 

for min del blir det litt på villstrå å snakke om utseende, for det hjelper ikke om den peneste mann i verden kommer bort hvis han ikke eier personlighet. et menneske som i utgangspunktet ikke er noe å se på, blir i mine øyne et vakkert menneske hvis det har nydelig personlighet, på samme måte som en person som i utgangspunktet er pen å se til, men blir stygg i mine øyne hvis vedkomne oppfører seg som en drittsekk! hvordan folk ser ut, forandrer seg faktisk etter hvordan de oppfører seg syns jeg, utseendet blir gjenspeilet av personlighet.

 

så, jeg tenner ikke på en mann om han er aldri så pen, hvis han er dum som et brød! :thumbdown: og kropsfiksering er en av de tinga jeg tenner minst på, fordi det forteller meg at noen er mer overfladisk en jeg setter pris på. :p

 

(min holdning har ingenting med eget utseende å gjøre, for jeg vet jeg har både kropp og ansikt som mange menn har sikla på, men mange menn må jeg si jeg har litt medfølelse med, for det er ikke alltid så vanskelig å gjennomskue når det ikke er intelekktet som interesserer...- og slik er ikke bare menn, og heller ikke alle, så det var ingen generalisering)

Lenke til kommentar
Gaad.. Jeg er jente, og en av grunnene til at jeg ikke har så lyst til å svare i denne tråden er fordi jeg bare vil komme meg fortest mulig unna den.. Dere har jo skyhøye forventninger til oss :mellow:

 

Får litt sånn "nå kan jeg ikke bevege meg utenfor døren" - følelse av å lese den tråden her.. :p

 

Ja... extremt enig.. -_- Teite gutter setter høye krav..

 

Jeg setter faktisk veldig pris på at dere skriver dette - for da får vi akkurat den "kontrasten" som denne tråden trenger.

 

Jeg vil allikevel presisere at denne tråden ikke er startet av overfladiske, sexfikserte grunner - jeg synes bare det er interessant i hva ulike folk tenner mest på når de vurderer folks utseende. Jeg har alltid vært interessert i psykologi, og hvordan dette påvirker oss både bevisst og underbevisst - for eksempel etter hva vi finner tiltrekkende hos en gutt/jente. Derfor oppfordrer jeg alle å skrive hva de personlig finner mest attraktivt!

 

Dette gjelder ikke bare gutter, men også jenter!

 

 

PS: Jenter har dessuten vel så høye krav som gutter! Så slutt med dobbeltmoralen!

Endret av Proffesoren
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...