Spirre Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 har en xp1600+ som jeg kjørte på 1523 mhz i helga bare for å prøve pga den ræva vifta mi, har en NQ silent ice liggende på posten og venter har snoka masse rundt her og kommet fram til at rød sprit og q-tips er bra til å fjerne gammel pasta, men så leste jeg i stad at det kunne bli problemer med for mye pasta, nå hadde jeg flaks da jeg satte på den dårlige vifta for der var det ferdig påklint pasta på kjøleribba i et fint kvadrat men hvis den nye ikke har det så leste jeg også da at to knappenålhoder var mer enn nok til å legge på prosessoren men så tenkte jeg at hvis jeg tar det på kjøleribba i stede så er det kanskje lettere å fordele det? er egentlig littt usikker på om jeg har kommet med et fornuftig spørsmål men dere skjønner vel hva jeg vil fram til...tips og forslag f.eks.
sjefen_ Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Overklokking, no har en fin goop-guide, det er bra lesing. DEt er ikke lurt å legge pastaen på kjøleren, svært vanskelig å beregne rett (få den på rett sted)
-=UniCorn=- Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Lite tips....ikke bruk rødsprit til å fjærne goop! Det gir heller motsatt av ønsket effekt, rødsprit legger igjen et lag som forhindrer varmeoverføring i think... Aceton ell industrisprit..... 8)
vegge Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Rødsprit funker fint Jeg bruker selv isopropanol da.. Goop-guiden Arctic Silver Instructions
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå