Gå til innhold

Så knakk den igjen.


8483838383

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

shims er som støttehjul på sykkel :smile: Man lærer ikke fingerferdighet av sånt no! :smile: Neida jeg må nok anskaffe meg noe lignende når jeg skal ha ny cpu...

 

Kjernen på Duronen min begynner å bli litt ruglete i kantene nå :smile: er redd den snart skal ta kvelden..

 

Taisol vifter krever makt!!

 

kan tro jeg sleit før jeg fant ut hva det hullet til skrutrekkeren var til :smile:

Lenke til kommentar

Shimes er som støttehjul på sykkel ?!?

 

Hvis jeg hadde tryna 2 ganger (og knekt hue) ville jeg seriøs vurdert støttehjul på sykklen.

 

Btw, hvis dette ikke er din første - du tror ikke du ville spart penger å å gå over til Celeron/P3/P4 med heatspredder, jeg skal klare å komme meg til månen før du knekker cpu'n under den!

Lenke til kommentar

Quote:




Kjernen på Duronen min begynner å bli litt ruglete i kantene nå :smile: er redd den snart skal ta kvelden..





 

Hvor mye driver dere å tar av og på vifta?

 

Er noe spørrender til hvor mange som klarer å ødelegge kjerna på sin athlon, jeg er totalt amatør, men har ALDRI hatt noe problem med slikt. Hva i svarte driver dere med? Hammer?

 

Pål

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-11 20:51, Colin skrev:

Hvor mye driver dere å tar av og på vifta?


Er noe spørrender til hvor mange som klarer å ødelegge kjerna på sin athlon, jeg er totalt amatør, men har ALDRI hatt noe problem med slikt. Hva i svarte driver dere med? Hammer?


Pål


Jeg kjøpte min duron for 1,5 år siden. I mellomtiden har jeg byttet vifte og hovedkort flere ganger.. Dette fordi jeg eksprimenterer med overklokking og ytelse. Dessuten har jeg prøvd flere forskjellige kjølepastaer (havnet på as2).

 

Dette fører til at man MÅ ta av vifta en del ganger.. Selvfølgelig kan du spørre hvorfor jeg gidder å utforske dette da det finnes MANGE tester på hovedkort, vifter, og kjølepastaer på nettet. Men som for mange andre her på forumet er data en hobby og har man ikke mye penger og vil ha høy ytelse, må man gjøre det man kan for å få mest mulig ut av det man har!

 

Når jeg sier ruglete, mener jeg ikke direkte ruglete, men man kan se på prosessor at den er slitt!

 

Tror det er på tide med nytt system!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...