Theoneask Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 We've teamed up with Funcom to give away 200 keys for the Closed Beta of Age of Conan. If you're as excited as we are about getting into the world of Hyboria, then this is your chance to not only experience the game prior to release, but also contribute to ensuring the game launches with as few bugs as possible. So how do I enter? Register and become a member at Curse.com, or login if you've already signed up. Add Age of Conan to your games to show your support. Send a message to Kody with the subject "Age of Conan Beta" and why you'd like to be a part of the beta test. We'll begin giving the keys out on April 22nd, so be sure to check back! http://news.curse.com/details/9033/
Gjest member-97590 Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Sånn, da har eg deltatt, og håper på å bli plukket ut!
MRN Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 "Page not found." ..og her kan jeg skryte over at jeg bruker nest nyest build av Opera 9.5 osv...
SkyFish Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Prøvde jeg også i 3-4 tida inatt, regner med det ble for mange folk som prøvde, litt rart med tanke på at curse.com jo er en stor side, kan aldri tenke meg at pågangen er så stor etter noen timer med betakeys. men men, kanskje de bare har problemer og fikser det iløpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå