Luddezor Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Og på den sosiale fronten får du 1? ;D Ofte på film/fotballkvelder med vennekretsen. Skal faktisk ut en uke på en hytte med dem, så døm ut av det selv.
DaXoN Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Kall meg det om du vil kan jo være skumtroll har en 1'er på sosial fronten selv;) virker jo nesten sånn men uannsett joa det er jo bra du klarer og løsrive deg fra data og hoppe deg på tur med venner :=) men nuff about that blir ikke den tråden stengt snart?
Sink Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 This one time, at bandcamp... :x Det er faktisk mulig å raide aktivt og ha et sosialt liv også, selvom dette er noe jeg faila totalt på :--D Nå fikk ikke jeg med meg hvem som var 14 og ikke, men karakterer når du er 14 har ingenting å si. anyways, raidslutt for meg forrige uke, russetiden er i gang og det er en lang og varm sommer som ligger å venter i nær fremtid.
Pho7on Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Vel jeg var 14åring trengte jeg ikke å følge opp leksene mine, jeg mtte bare huske det jeg måtte lære i matte, norsk osv. Men etter sommeferien begynner det alvorlige året 0.01% wow 99.99% lekser kek xD Sant 8-9 klasse gjelde ikke karaketerer mest bare at du har lært deg målene der. Vel jeg var 14åring trengte jeg ikke å følge opp leksene mine, jeg mtte bare huske det jeg måtte lære i matte, norsk osv. Men etter sommeferien begynner det alvorlige året 0.01% wow 99.99% lekser kek xD Sant 8-9 klasse gjelde ikke karaketerer mest bare at du har lært deg målene der.
PSV Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Vel jeg var 14åring trengte jeg ikke å følge opp leksene mine, jeg mtte bare huske det jeg måtte lære i matte, norsk osv. Men etter sommeferien begynner det alvorlige året 0.01% wow 99.99% lekser kek xD Sant 8-9 klasse gjelde ikke karaketerer mest bare at du har lært deg målene der. Ungdomsskolen er ikke seriøst om du tror det, du kommer inn på så og si alt av videregående skoler bare du fullfører, såvidt jeg har fått med meg. (Selv gikk jeg ut med ca. 5 i snitt, så kan ikke si sikkert. )
Kuldesjokk Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Bor du i f.eks. Bergen så krever en del allmen skoler i sentrum rundt 4,5 i snitt, noen tett opp under 5. Men er vel ikke så mye å stresse med...
Luddezor Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Poenget er ikke om de karakterene teller eller ikke, men om de er bra eller dårlige.
IntelAmdAti Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Snittet mitt ligger på 4.8-4.9 og har fått en "anmerkning" for lekseglemmming, så ja. Er du 14 år gammel kan du få fem i snitt bare ved å unngå å sovne i timene, det blir litt mer krevende etterhvert. PSV, Og ungdomsskolen er svært viktig, vi hadde en rådgiver på min skole som burde vært sparket. Han oppmuntret elevene til å skule skole og lekser ved å si at det ikke var så farlig - for man kom inn på videregående uansett. Det han glemte å si er at du gjerne skal ut av den videregående skolen også, og de som slurver med ungdomsskolen får problemer med det ettersom de ligger langt etter. Ikke bare i kunnskap men og i arbeidsvaner. En klassekamerat sluttet med WoW i opptakten til eksamen, han mente det var umulig å få en brukbar karakter og spille WoW. Den som fikk best karakter av alle utgangselevene på flere år spilte WoW aktivt, det er selvfølgelig ikke umulig å kombinere dataspill og moro med leksearbeid og skolegang.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 :-/ Jeg sover da aldri i timene.. Ligger på 4,2 og er godt fornøyd med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå