Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med reinstall av windows


Anbefalte innlegg

hei, jeg har hatt noen problemer med pcn i det siste og kommer ikke inn på windows, så jeg prøvde å reinstallere med en ''gjennoppretting recovery'' cd. Da den startet (vet ikke helt hva den startet med, om den startet med å overføre en fil, eller om den startet med reinstalleringen.) Men uansett så trykket jeg på cancel siden jeg kom på noe jeg tenkte jeg kunne prøve først. Jeg trodde ikke at det ville spille så stor rolle (aner ikke hvorfor.) Men da jeg skulle prøve å gjøre det på nytt senere fikk jeg denne erroren ''error #1833 One (and only one) partition must be selected,'' så restartet pcn.

 

Jeg går ut i fra at jeg har avbrutt noe uten at pcn har trukket tilbake det den gjore før jeg avbrøt.

 

Er det noen som har hatt noe av det samme? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg har hatt noen problemer med pcn i det siste og kommer ikke inn på windows, så jeg prøvde å reinstallere med en ''gjennoppretting recovery'' cd. Da den startet (vet ikke helt hva den startet med, om den startet med å overføre en fil, eller om den startet med reinstalleringen.) Men uansett så trykket jeg på cancel siden jeg kom på noe jeg tenkte jeg kunne prøve først. Jeg trodde ikke at det ville spille så stor rolle (aner ikke hvorfor.) Men da jeg skulle prøve å gjøre det på nytt senere fikk jeg denne erroren ''error #1833 One (and only one) partition must be selected,'' så restartet pcn.

 

Jeg går ut i fra at jeg har avbrutt noe uten at pcn har trukket tilbake det den gjore før jeg avbrøt.

 

Er det noen som har hatt noe av det samme? :S

 

Når du gjør slikt mens en fil blir reinstallert vil kanskje ikke alle bytesene komme til filen. Slik at det vil bli korrupt fil. Å da kommer dessverre erroren :(. Men det du kan gjøre..hvis du bruker en annen pc...søker på errorkoden på google så vil du finne ut hvilken feil og hvilken fil/filer som er korrupte. Så kan du prøve å kopiere(renew)de filene inn fra xp CD-en. :D Ved å koble din harddisk til den pcn som fungerer.

 

Vil tro det fungerer^^.. Men kan ikke love...

 

Hvis ikke...så blir det mulig en liten skjønn formatering XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...