Gå til innhold

Spill som ligner på Soldier Of Fortune: Payback?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Hei! Har kjøpt og rundet Soldier Of Fortune: Payback, og synest dette var ufattelig bra. Riktignok vil jeg ikke spille det opp igjen, da det blir kjedelig å ta opp igjen samme oppdragene. Men alikevel spiller jeg for eksempel første map, og storkoser meg med å skyte av armer og bein på terroristene :D

Det jeg lurer på er: er det et spill om er oppdatert(med god grafikk og gjerne like stor gore faktor som SOF:3?) og ligner på Soldier Of Fortune 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soldier of Fortune 2.

Syntes grafikken og hele pakka i SoF3 var en katastrofe, så det hadde vært rett og rimelig om SoF2 hadde vært oppfølgeren.

SoF2 er forøvrig utrolig bra.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Jo, men tenkte på noe utenom Soldier Of Fortune, har forresten spilt igjennom de andre, flere ganger :p

Skrevet (endret)

Gears of War har jo ganske digg gore (sage locust i to med motorsag og blod som spruter når d u skyter på noen, detaljerte parterte og sprengte kroppsdeler). Har også ganske bra online del og co-op del (spillet er passelig kort/langt nok til at det er gøy å runde det flere ganger, spesielt sammen med noen. Har selv runda det 1 gang på casual, 1 gang på hardcore co-op og holder på med insane nå.) :) Ligner ikke noe på payback da, det er tredje person over the shoulder, men det funker sinnsykt bra ;)

Endret av Gummi-And
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Må være mennesker, ikke aliens :p

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
I det nye Turok kan du feste en slags bombe lignende sak på dinosaurene og menneskene så lemmene flyger av gåre.

Hmm, turok falt ikke helt i smak etter å testet demoen dessverre :(

Noen flere tips?

Skrevet
Må være mennesker, ikke aliens :p

Alle er mennesker, bortsett fra locust, men de ser veldig menneskelige ut. Bare sjekk ut en eller annen gameplay video fra youtube. Liker du gore liker du GoW :p

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)

Hmm, virker litt aliens aktig Oo Dessuten er det i 3d og våpene, ai ai ai >.< Glemte og si at det er viktig at våpene er realistiske og, sånn at det blir brukt for eksemepl ak-47

edit: spillet trenger ikke og ha noen som helst mening, bare at det er mulig og gjøre det som nevnt ovenfor :)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Vel, da blir det vel Postal 1 og 2 da.

Har spilt igjennom og runda de og. :( :!:

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Ah, ok :/ Får håpe på en Soldier Of Fortune 4 da :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...