Gå til innhold

Assasins Creed på steam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettop nå en announce på steam hvor det sto " now on steam assasins creed" men klarer ikke å finne den..

Er det ekslusivt til en annet land eln?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Join Steam-community-gruppa Rest of World for å vise din protest mot at brukere blir stengt ute av en uansett global tjeneste. At de reklamerer for det til oss i tillegg er for øvrig bare frekt :(

Endret av Crossfire
Skrevet

Da var jeg medlem i gruppa. Jeg skulle gjerne hørt argumentet for å ekskludere resten av verden på en tjeneste som er global og som ikke medfører noe logistikk utover internettrafikk.

Skrevet

Ubisoft liker ikke Europa når det gjelder å kjøpe spill via internett(da mener jeg selvsagt digitale distrubisjon). Alle de andre digitale distrobetører som har hatt med ubisoft i mange år har heller ikke fått selge spill til Europa.

Skrevet

Etter min mening så hadde nok mange flere kjøpt spill vis spillene var på steam (eller steam type opplegg) da jeg selv har ikke kjøpt spill med unntakk av spill som har kommet på steam. Vil verken ha en cd eller eske lenger av en eller annen grunn.

Skrevet
Etter min mening så hadde nok mange flere kjøpt spill vis spillene var på steam (eller steam type opplegg) da jeg selv har ikke kjøpt spill med unntakk av spill som har kommet på steam. Vil verken ha en cd eller eske lenger av en eller annen grunn.

Det er vel sikkert fordi esken tar plass, og at hvis du mister CD-en, mister du spillet! På steam har du spillet for alltid med mindre du glemmer passordet og brukernavnet! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...