pxK Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Så nettop nå en announce på steam hvor det sto " now on steam assasins creed" men klarer ikke å finne den.. Er det ekslusivt til en annet land eln?
Vrengtpolvott Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Det er visst bare i USA man får kjøpt AC via Steam dessverre.
oOF Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Helt latterlig at det er slik. Men reklamen om at det er kommet til Steam får vi.
Crossfire Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 (endret) Join Steam-community-gruppa Rest of World for å vise din protest mot at brukere blir stengt ute av en uansett global tjeneste. At de reklamerer for det til oss i tillegg er for øvrig bare frekt Endret 19. april 2008 av Crossfire
Skagen Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Da var jeg medlem i gruppa. Jeg skulle gjerne hørt argumentet for å ekskludere resten av verden på en tjeneste som er global og som ikke medfører noe logistikk utover internettrafikk.
Sirius Cobra Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Ubisoft liker ikke Europa når det gjelder å kjøpe spill via internett(da mener jeg selvsagt digitale distrubisjon). Alle de andre digitale distrobetører som har hatt med ubisoft i mange år har heller ikke fått selge spill til Europa.
pxK Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Etter min mening så hadde nok mange flere kjøpt spill vis spillene var på steam (eller steam type opplegg) da jeg selv har ikke kjøpt spill med unntakk av spill som har kommet på steam. Vil verken ha en cd eller eske lenger av en eller annen grunn.
Stellis Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Etter min mening så hadde nok mange flere kjøpt spill vis spillene var på steam (eller steam type opplegg) da jeg selv har ikke kjøpt spill med unntakk av spill som har kommet på steam. Vil verken ha en cd eller eske lenger av en eller annen grunn. Det er vel sikkert fordi esken tar plass, og at hvis du mister CD-en, mister du spillet! På steam har du spillet for alltid med mindre du glemmer passordet og brukernavnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå