Gå til innhold

Trådløstnett i Vista!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et problem med at nettet kutter konstant på den nye PC-en jeg fikk for noen uker siden. Jeg prøvde å koble til med kabel, men det funket ikke heller. Når jeg prøvde med den bærbare PC-en med XP så funka det :s. Det er litt rart. Trenger hjelp... Har prøvd å gjøre om på litt instillinger, men det funka ikke det heller.

 

Mvh THE-DOCTOR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her må du nok komme med litt mer info. Er nettet kryptert, har du tuklet med instillingene(ikke si nei med en gang her. Tenk tenk tenk...), hva slags feilmelding(hvis noen) får du? Har du vært inne i enhetsbehandling, regedit, msconfig, services.msc eller lignende og tuklet?

 

Gi litt mer info så skal vi nok klare å fikse det ;)

Lenke til kommentar
Her må du nok komme med litt mer info. Er nettet kryptert, har du tuklet med instillingene(ikke si nei med en gang her. Tenk tenk tenk...), hva slags feilmelding(hvis noen) får du? Har du vært inne i enhetsbehandling, regedit, msconfig, services.msc eller lignende og tuklet?

 

Gi litt mer info så skal vi nok klare å fikse det ;)

Okay. Ja, jeg har tuklett med instillingene. (Det er irriterende med nett som kutter :). Jeg leste en guide på nettet: http://www.nih.no/templates/Page____2255.aspx Det er det eneste jeg har gjort, men typisk min flaks så funka det ikke :D Det er bilder og allt der på den guiden som viser akkurat det skal gjøre til punkt å prikke. Når nettet kutter så tar jeg ofte noe som heter (Diagnostiser og reparer). Der får jeg enten at det ikke er noen problemer eller jeg kan få rull tilbake driver eller noe. Det er det som jeg kan huske foreløpig..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...