Gå til innhold

Hvilke programmer har du på din iPod Touch?


Anbefalte innlegg

Et par spørsmål...

Er det mulig å endre navnet på symbolene på hjem-skjermen på touchen? for eksempel endre at det står yr.no o.l? Kanskje det finnes noen programmer som gjør dette?

 

Jeg har installert facebook-applikasjonen. Finner ingen knapp for å logge meg ut, er ikke dette mulig? Vil jeg alltid være pålogget?

 

Og til slutt...De forhåndsinstallerte applikasjonene på ipoden, som aksjer og været. Hvis jeg avinstallerer de, er det ikke mulig å få de installert igjen på et senere tidspunkt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et par spørsmål...

Er det mulig å endre navnet på symbolene på hjem-skjermen på touchen? for eksempel endre at det står yr.no o.l? Kanskje det finnes noen programmer som gjør dette?

 

Jeg har installert facebook-applikasjonen. Finner ingen knapp for å logge meg ut, er ikke dette mulig? Vil jeg alltid være pålogget?

 

Og til slutt...De forhåndsinstallerte applikasjonene på ipoden, som aksjer og været. Hvis jeg avinstallerer de, er det ikke mulig å få de installert igjen på et senere tidspunkt?

 

Kan ikke andre på navnene til programmene, nei.

 

Ang. Facebook, gå på brukeren din, "Ola Normann". Oppe i hjørnet skal det stå "Log out".

 

Hvis du avinstallerer forhåndsinstallerte applikasjoner tror jeg du bare vil få de tilbake ved å gjenopprette.

Lenke til kommentar
Et par spørsmål...

Er det mulig å endre navnet på symbolene på hjem-skjermen på touchen? for eksempel endre at det står yr.no o.l? Kanskje det finnes noen programmer som gjør dette?

 

Jeg har installert facebook-applikasjonen. Finner ingen knapp for å logge meg ut, er ikke dette mulig? Vil jeg alltid være pålogget?

 

Og til slutt...De forhåndsinstallerte applikasjonene på ipoden, som aksjer og været. Hvis jeg avinstallerer de, er det ikke mulig å få de installert igjen på et senere tidspunkt?

 

Kan ikke andre på navnene til programmene, nei.

 

Ang. Facebook, gå på brukeren din, "Ola Normann". Oppe i hjørnet skal det stå "Log out".

 

Hvis du avinstallerer forhåndsinstallerte applikasjoner tror jeg du bare vil få de tilbake ved å gjenopprette.

 

Ok, takk for svar:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...